ظرفیت های انسانی خوب و شایسته ای در دولت جدید به کار گرفته شده اند

هاشمی گفت: ظرفیت های انسانی خوب و شایسته ای در دولت جدید به کار گرفته شده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سید «محمد هاشمی» در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی، که امروز (12 دی) در سالن اجتماعات فرهنگسرای آیینه شهر اراک برگزار شد، ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت فاطمه زهرا (س)، گفت: ترویج فرهنگ و معارف دینی و اسلامی وظیفه مهمی است که مسئولان فرهنگی باید به آن توجه ویژه داشته باشند.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه استان مرکزی مهد پروش عالمان، اندیشمندان و بزرگان بسیاری است، افزود: حضرت امام خمینی (ره) نیز از استان مرکزی است و این استان باید بیش از پیش در راستای حرکت در مسیر ارزش های انقلاب و آرمان های امام راحل حرکت کند.

 

وی خاطر نشان کرد: قوام مذهب شیعه و جان گرفتن دوباره اسلام مدیون امام خمینی (ره) است که همه این مصادیق گویای حاصل خیزی این خاک و سرمایه انسانی این خطه است.

 

هاشمی با اشاره به استعداد یابی و پایش جوانان و نوجوانان، افزود: امید است با همت و تلاش مدیران فرهنگی جوان و انقلابی بتوان نسل جدید را در حوزه های مختلف مذهبی، فرهنگی و هنری بکار گرفت.

 

وی حضور جوان در صحنه های مختلف را ضروری دانست و بیان کرد: مدیران باید از استعدادهای جوانان خوش فکر، انقلابی و اندیشمند استفاده کنند.

 

معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن قدردانی از خدمات مدیر کل سابق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: کارکنان این اداره کل محجورترین و مظلوم ترین کارمندان دولت هستند و زارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همه تلاش خود را به کار گرفته شده تا حداقل معیشت کارمندان زیر مجموعه این وزارتخانه متحول شود.

 

وی ضمن گرامیداشت سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی برای خیمگاه مطلق حق بود که  ادامه دادن راه ایشان وظیفه همگان است.

 

هاشمی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران همان مکتب و تفکری است که شهید حاج قاسم سلیمانی جان خود را برای آن فدا کرد، گفت: تبیین سیره و منش این شهید بزرگوار در جامعه امری ضروری است و همگان باید در این راستا تلاش کنند.

 

گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش های حجت الاسلام «عباس دانشی» تقدیر و «سینا دلشادی» به عنوان مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی معرفی شد.

کد خبر 1133599

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha