پویش بزرگ «میثاق با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» راه اندازی شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها پویش بزرگ «میثاق با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» راه اندازی شد و از همه شهروندان استان اردبیل دعوت می شود تا در این پویش مشارکت جدی داشته باشند.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با سالروز شهادت سردار دل ها پویش بزرگ «میثاق با شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» راه اندازی شد و از همه شهروندان استان اردبیل دعوت می شود تا در این پویش مشارکت جدی داشته باشند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این پویش با هدف عهد و پیمان با شهید حاج قاسم سلیمانی برای مقاومت در برابر دشمنان اسلام و قرآن و آمادگی خود برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی و ادامه دادن راه آن شهید بزرگوار است.

 

این مقام مسئول اذعان داشت: علاقمندان برای مشارکت در این پویش می توانند عبارت «ما ملت شهادتیم» را به سامانه پیامکی 10008940451 تا 16 دی ماه سال جاری ارسال کنند.

 

سقاء اضافه کرد: از همه اصحاب فرهنگ، هنر و اندیشه استان دعوت می شود تا با مشارکت در این پویش با آرمان ها و مکتب شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی تجدید پیمان ببندند.

 

وی با اشاره به اینکه هدف جهاد شهید سلیمانی نابود کردن باطل و شهادت در راه خدا بود، افزود: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی با رفتار و شخصیت خود یکی از الگوهای موفق برای نوجوانان و جوانان بود و پس از شهادت ایشان برای همیشه در قلب ها ماندگار شد.

 

کد خبر 1133607

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha