مقام، شان و جایگاه زنان شهید اصفهان تجلیل شد

مقام، شان و جایگاه زنان شهید اصفهان همزمان با ایام فاطمیه در گلستان شهدای اصفهان تجلیل و تکریم شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، جمعی از بانوان عضو تشکل های مردم نهاد، پایگاه های بسیج، بانوان دستگاه های اداری و فعالان اجتماعی در یک گردهمایی مشترک و هماهنگ از مقام زنان شهید اصفهان تجلیل کردند.

این برنامه همزمان با ایام فاطمیه، دهه بصیرت و سالروز شهادت سردار سلیمانی در مرکز اصفهان با محوریت بانوسرای آفتاب شهرداری اصفهان برگزار شد.

 

رئیس مرکز تخصصی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری اصفهان اجرای چنین برنامه ای را برای گرامیداشت مناسبت های هفته و تکریم جایگاه زن و رشادت های زنان شهید بیان کرد.

«لیلا لندی« با بیان اینکه 59 نفر از شهدای اصفهان زن هستند، تصریح کرد: کمتر به این موضوع پرداخته شد و بانوان نقش مهمی را در دوران دفاع مقدس در جبهه ها و پست جبهه در پشتیبانی از جنگ داشته اند.

 

وی ادامه داد: تجلیل از مقام و مجاهدت آنان و معرفی به جامعه برای الگوپردازی صحیح لازم و نهادهای اجرایی برای این حوزه باید سرمایه گذاری کنند.

لندی به مجاهدت زنان در عرصه های مختلف اشاره کرد و گفت: بخش زیادی از امور کشور توسط زنان مدیریت و حمایت می شود و در حوزه مقاومت نیز بانوان نقش آفرینند.

وی به ابعاد این برنامه اشاره کرد و اذعان داشت: عطر افشانی و تکریم جایگاه شهدازن و روایتگری در این خصوص جز برنامه پاسداشت مقام شهدای زن است.

کد خبر 1133614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha