انتصاب بانوان در پست های مدیریتی مازندران دنبال می شود

قاسمی طوسی ارتقای مدیریتی در حوزه زنان را مهم دانست و گفت: لیستی از زنان توانمند متخصص و کارآمد دستگاه های استان با هدف تحقق این موضوع در اختیار استاندار مازندران قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سمیه قاسمی طوسی» بعدازظهر امروز (۱۲دی) در جلسه هم اندیشی و سیاست گذاری برنامه های دهه فجر و روز زن که در استانداری مازندران برگزار شد رسیدگی به محرومان و سرکشی به نقاط محروم را مهم دانست و خواستار توجه بیشتر در این زمینه شد.

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران، ارتقای مدیریتی در حوزه زنان را مهم دانست و افزود: لیستی از زنان توانمند متخصص و کارآمد دستگاه های استان با هدف تحقق این موضوع در اختیار استاندار قرار گرفت.

 

وی نشاط اجتماعی را مورد توجه قرار داد و با یادآوری اینکه ویروس کرونا مانع برخی از برنامه های متنوع و مفرح شد خواستار مناسب سازی فضای پارک ها برای حضور زنان توسط حوزه عمرانی شد.

 

طوسی به برنامه های حوزه بانوان در ایام الله دهه فجر امسال اشاره کرد و برپایی نمایشگاه دستاوردهای زنان استان با عنوان «مازرونی سره» را از برنامه های مهم این دهه اعلام کرد.

 

وی افزود: مسابقات ویژه کودکان با موضوع ولادت حضرت زهرا (س)  و روز مادر در هفته دهه فجر برگزار می شود.

 

طوسی، برگزاری نشست تخصصی با موضوع و جایگاه زن در انقلاب اسلامی، برگزاری کارگاه های آموزشی در تمامی شهرستان ها و دستگاه های اجرایی استان، برپایی مسابقات ورزشی ویژه بانوان شاغل دستگاه ها را از دیگر عناوین برنامه های هفته دهه فجر عنوان کرد.

 

مدیرکل امور خانواده و استانداری مازندران گفت: نشست با نخبگان استان، دیدار با خانوادا معظم شهدا، بانوان شهیده و همسران جانباز دیگر برنامه های ایام الله دهه فجر است.

کد خبر 1133616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha