برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی در کانون فرهنگی هنری مسجد «نور» شیراز

رضا زاده گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز، مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت شهید سلیمانی را در روز ۱۶ دی از ساعت ۹ تا ۱۱ در مسجد و آرامگاه «نور» برگزار خواهد کرد.

«سیده مریم الشریعه رضا زاده»، با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی در گفت و گو با خبرگزاری شبستان در شیراز گفت: کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز، مراسم شهادت حضرت زهرا (س) و شهادت شهید سلیمانی را در  روز 16 دی از ساعت 9 تا 11 در مسجد و آرامگاه «نور» برگزار خواهد کرد.

مدیر کانون فرهنگی هنری مسجد و آرامگاه «نور» شیراز افزود: دراین برنامه «نازنین رمضانی»، نوجوان کلاس قرآن به قرائت قرآن خواهد پرداخت و خانم «رضوی»، مسئول کانون مداحان بانوان پیرامون نهضت فاطمی و مقاومت و شجاعت سردار سلیمانی سخنرانی می کند.

مسئول هیئت «متحده فاطمیون» مسجد و آرامگاه «نور» شیراز اضافه کرد: اجرای گروه سرود «نسل سلیمانی» و مداحی ،10 نفر از پسران نوجوان کلاس مداحی این کانون از دیگر برنامه های این مناسبت خواهد بود.

رضازاده عنوان کرد: برای نوجوانان گروه سرود و قاری قرآن هدایایی تهیه شده که تقدیم آنها می شود و «سجاد بهادری»، مداح اهل بیت (ع) تا ساعت 11 به مداحی و عزاداری و سوگواری خواهد پرداخت و در پایان شاهد توزیع اطعام نذری فاطمیه خواهیم بود.

وی ادامه داد: برای شرکت در این مراسم  ساکنان از نقاط مختلف شهر شامل بلوارهای رحمت، نصر، میانرود، میدان ارتش سوم، بلوار مدرس و تخت جمشید دعوت شده اند که با 6 مینی بوس به مسجد «نور» خواهند آمد.

رضازاده اعلام کرد: همچنین حدود یکصد نفر خانواده جوانان و نوجوانان مسجد «نور» در مراسم شرکت می کنند و کانون فرهنگی این مسجد یک دستگاه تلویزیون، یک تخته قالی و یک لباسشویی از طرف هیئت «متحده فاطمیون» تهیه کرده است که به شخصی که مشکلاتی برایش پیش آمده بود، اهدا خواهد کرد.

کد خبر 1133621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha