عرضه محصول متناسب با نیاز بازار باشد

نورمحمدی با تأکید بر اینکه عرضه محصولات باید متناسب با نیاز بازار باشد، گفت: در این راستا تبلیغات زیاد برای تحریک بخشی تقاضای بازار برای آن محصول، زمان بندی درست ضروری است.

«هوشنگ نورمحمدی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: امروزه بیشتر صنایع دستی و تولیدات عشایر خودمصرفی دارد تا اینکه به بازارمصرف برسد.

 

 

سرپرست اداره کل امورعشایر لرستان با اشاره به اینکه عشایر از داشته‌های خود صنایع دستی را تولید می کنند، افزود: داشته هایی همچون پشم، مو و پوست و.... و یا تولیداتی که از لبنیات خود دارند که متأسفانه به علت عدم آگاهی و دور بودن ازبازار مصرف توسط دوره ‌گردها به قیمت ارزان خریداری می‌شود.

 

وی خاطرنشان کرد: عشایر با استفاده از ترفندهای ساده و تأثیرگذار در معرفی صحیح محصول خود راه‌هایی مانند آشنایی با مراحل ساخت و طراحی محصول و همچنین عوامل مؤثر بر آن و چرخه عمر محصول ایجاد می کنند.

 

نورمحمدی تأکید کرد: باید عرضه محصول متناسب با نیاز بازار باشد و تبلیغات زیاد برای تحریک بخشی تقاضای بازار برای آن محصول، زمان بندی درست ومناسب برای ایجاد نمایشگاه وعرضه محصول، بسته بندی‌های خوب وشکیل محصولات و اقدامات مناسب برای توسعه محصولات مورد توجه قرار گیرد.

 

وی اظهار کرد: مدیریت و اهداف واضح از دیگر موارد است که باید مورد توجه قرار گیرد، چراکه اگر هدف مشخصی برای عرضه‌ یک محصول نداشته باشید، احتمالا عرضه‌ محصول شما با شکست مواجه خواهد شد.

 

سرپرست اداره کل امورعشایر لرستان بیان کرد: اهدافی که قبل از عرضه محصول تعیین می‌شوند، به آن چارچوب و قالب می‌دهند و در ارزیابی روند عرضه کمک کننده است.

کد خبر 1133649

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha