توجه به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در تبلیغات عمومی و رسانه ای

خواست خدایی گفت: عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در تبلیغات عمومی و رسانه ای باید مورد توجه قرار بگیرد و نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای زیبنده بودن شهر به این عنوان والا همواره تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «افسانه خواست خدایی»، امروز (یکشنبه 12 دی) در سی و پنجمین جلسه صحن علنی ششمین دوره شورای اسلامی شهر شیراز با با تسلیت شهادت حضرت زهرا (س) و شهید سلیمانی گفت: رهبر معظم انقلاب، شیراز را سومین حرم اهل بیت (ع) نامیده اند.

رئیس کمیسیون نامگذاری معابر و اماکن عمومی شورای اسلامی شهر شیراز افزود: عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) در تبلیغات عمومی و رسانه ای باید مورد توجه قرار بگیرد و نمایندگان شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز برای زیبنده بودن شهر به این عنوان والا همواره تلاش کنند.

وی اضافه کرد: حرم سوم اهل بیت (ع) باید طوری مدیریت شود که ساکنان آن امکان بهره ‌وری از خدمات عمومی و حداقل امکانات رفاهی را در مناطق جنوبی شهر داشته باشند.

خواست خدایی تصریح کرد: مسئولان سومین حرم اهل بیت (ع) باید تلاش کنند تا بین شمال و جنوب و شرق و غرب حرم و بین بافت جدید و قدیم از نظر وفور یا کمبود امکانات تفاوتی نباشد و عدالت شهروندی و محرومیت زدایی در برنامه ‌ریزی ‌های شهری در اولویت باشد.

وی گفت: در این خصوص باید شاهد پدیده ناخوشایند معتادان متجاهر سطح شهر به ویژه اطراف حرمین مطهر (ع)، زباله گردی و کارتون خوابی نباشیم و به مناسب سازی شهر برای معلولان اهمیت ویژه دهیم.

کد خبر 1133657

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha