دست از مکتب سلیمانی برنمی داریم

سپهوند با بیان اینکه مراسم تشییع پیکر شهید سلمیمانی به جهانیان نشان داد ملت ایران پای عهد خود با انقلاب ایستاده اند، گفت: مسیری که حاج قاسم برای ما گشوده است را رها نمی کنیم و دست از مکتب سلیمانی برنمی داریم.

 به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « سامان سپهوند»، امروز(12 دی) در همایش بزرگداشت سردار سلیمانی که با عنوان عقیق سلیمان در خرم آباد برگزار شد، اظهار داشت: خون سردار سلیمانی پس از سالها مجاهدت مخلصانه و شجاعانه  خط جهاد و مقاومت را دو باره زنده کرد.

 

وی با اشاره به توطئه های دشمنان  برای ضربه زدن به جبهه جهاد و مقاومت افزود: سردار سلیمانی با اهدای جان خود تمام معادلات دشمنان را بر هم زد.

 

رئیس حوزه هنری استان لرستان افزود: شهادت سردار سلیمانی تمام توطئه های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کرد.

 

وی با اشاره به تشییع کم نظیر پیکر سردار سلیمانی توسط مردم، افزود: اینکه پیکر مطهرش شهر به شهر بر روی دستان ملت ایران تشییع شد و با شهادت وی ملت ایران از پیر تا جوان و کود عزادار شدند نشان دهنده عمق علاقه ملت ایران به فرهنگ ایثار، جهاد و مکتب سلیمانی هاست.

 

سپهوند افزود: مردم ایران اسلامی در مراسم تشییع پیکر سردار سلیمانی به جهانیان نشان دادند دست از مکتب جهاد، ایثار و مقاومت نمی کشند.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم تشییع کم نظیر سردار سلیمانی  توسط ملت ایران به جهانیان ثابت کرد ملت ایران پای عهد خود با انقلاب ایستاده اند و انقلاب اسلامی در دل مردم جای دارد و زنده است.

 

رئیس حوزه هنری استان لرستان اظهار کرد: حوزه هنری با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج و سازمان فرهنگی اجتماعی، ورزشی شهرداری خرم آباد خودمان را موظف دانستیم که بستری را فراهم کنیم که هنرمندان این دیار هم در دومین سالگرد سردار دلها به میدان بیایند و با هنر خودبه آرمان های سردار سلیمانی ادای دین کنند.

 

سپهوند با بیان اینکه مکتب سلیمانی مکتب آزادی خواهی، عدالت طلبی، ظلم ستیزی و دفاع از حق مظلومان و محرمان است، خاطرنشان کرد: مسیری که حاج قاسم برای ما گشوده است را رها نمی کنیم وبه یاری خداوند منان دست از مکتب سلیمانی برنمی داریم.

کد خبر 1133673

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha