فعالیت های هنری که با هدف توسعه و آبادی شهر باشد مورد حمایت قرار می گیرد

بیرانوند با اشاره به اهمیت هنر در ترویج و نهادینه سازی ارزش ها، گفت: شورای شهر خرم آباد از هر برنامه فرهنگی وهنری که برای توسعه و آبادانی شهر تدوین شود حمایت ویژه خواهیم کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «رضا بیرانوند» امروز(12 دی) در همایش بزرگداشت سردار سلیمانی که با عنوان عقیق سلیمان در خرم آباد برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه و دومین سالروز شهادت سردار سلیمانی و شهدای دفاع مقدس، اظهار داشت: بزرگداشت شهدا بستر ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه است.

 

وی افزود: مشارکت هنرمندان و تولید آثار هنری فاخر در راستای بزرگداشت شهدا می تواند بستر ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار، مقاومت و جهاد در جامعه و بصیرت افزایی نسبت به توطئه های دشمنان باشد.

 

رئیس شورای شهر خرم آباد، افزود: لازم است در همه زمینه های فرهنگی از توان هنرمندان بهره گرفته شود.

 

وی با تقدیر و تشکراز همکاری هنرمندان استان لرستان در این همایش، اظهار کرد: شورای اسلامی شهر خرم آباد حمایت از هنرمندان و برنامه های فرهنگی را برای خود تکلیف می داند.

 

بیرانوند ادامه داد:هنرمندان هنر انقلاب اسلامی انتظار می رود در بحث های چون آموزش های اصول و حقوق شهروندی، مدیریت شهری، توسعه و آبادانی شهرها کمک حال شهرداری و شورای شهر خرم آباد باشند.

 

وی خاطرنشان کرد:مشارکت و همراهی هنرمندان در برنامه های فرهنگی شهرداری می تواند بستر تحقق توسعه فعالیت ها در شهر خرم آباد باشد.

 

رئیس شورای شهر خرم آباد افزود: ما اعضای شورای شهر خرم آباد از هر برنامه فرهنگی وهنری که برای توسعه و آبادانی شهر تدوین شود حمایت ویژه خواهیم کرد.

 

کد خبر 1133676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha