همایش استانی عقیق سلیمانی در خرم آباد برگزار شد

همزمان با دومین سالروز شهادت سردار « حاج قاسم سلیمانی» همایش استانی « عقیق سلیمانی » در حوزه هنری خرم آباد برگزار شد.

رئیس حوزه هنری لرستان شامگاه(12 دی) در حاشیه برگزاری این همایش در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: رویداد استانی پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال «عقیق سلیمان» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به همت حوزه هنری لرستان برگزار شده است.

 

«سامان سپهوند» افزود:همایش استانی « عقیق سلیمان » به همت واحد هنرهای تصویری حوزه هنری لرستان با همکاری سازمان فضای مجازی بسیج استان لرستان و سازمان فرهنگی، اجتماعی، ورزشی شهرداری خرم آباد؛ رویداد پویانمایی و تصویرسازی دیجیتال را با عنوان «عقیق سلیمان» برگزار شده است.

 

وی بیان کرد: ابعاد شخصیتی و زندگینامه شهید سلیمانی، شهید سلیمانی الگوی کودکان و نوجوانان ایران، سردار شجاع ایران اسلامی، عشق و علاقه مردم به شهید سلیمانی از موضوع های برگزاری این همایش است.

 

سپهوند بیان کرد: پویانمایی (۳ بعدی و ۲ بعدی)، موشن گرافیک، موشن کمیک، نقاشی و تصویرسازی دیجیتال از بخش‌های در نظر گرفته شده این رویداد هنری است.

 

 گفتنی است، در این همایش در بخش پویا نمایی، « حسین علیمی » از خرم آباد به عنوان برگزیده معرفی و از اثر ارسالی «سارا شیخ الاسلامی» از الیگودرز تجلیل شد.

 

در بخش  تصویر سازی دیجیتال اثر مربوط به  «علی سیفی » از خرم آباد برگزیده اعلام و از اثر مربوط به « بهاره دادگستر» از خرم آباد تقدیر به عمل آمد.

 

در بخش موشن گرافیک اثر مربوط به « محمد آزادبخت از شهرستان کوهدشت به عنوان برگزیده انتخاب و از اثر مربوط به « محمد جواد بازگیر» از خرم آباد تقدیر شد.

 

در بخش  موشن کمیک اثر مربوط به « رضا امرایی» از شهرستان رومشکان به عنوان اثر برگزیده معرفی و از اثر مربوط به « امیر حسین عبدالوند از شهرستان ازنا تقدیر شد.

کد خبر 1133679

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha