حاج قاسم موجب عزت اسلام و انقلاب شد

حجت‌الاسلام عادل پور گفت: حاج قاسم، نسبت به ولایت کاملا مطیع و فرمانبردار بود و شهادت او نیز مانند حیاتش، موجب عزت اسلام و انقلاب شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، دومین سالگرد شهادت سردار دلها سیدالشهدا مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و مجاهد اسوه ابومهدی المهندس و همرزمان شهیدش، امروز (یکشنبه ۱۲ دی) با حضور مسئولان منطقه ای، امام جمعه خرمشهر، جمعی از رزمندگان و ایثارگران، خانواده های معظم و معزز شهدا، شیوخ و عشایر و مردم شهیدپرور آبادان و خرمشهر برگزار شد.

 

در این آئین «حجت الاسلام عادل پور» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار رشید جهان اسلام شهید سلیمانی اظهار کرد: شخصیت سردار حاج قاسم سلیمانی ابعاد مختلفی داشت.

 

امام جمعه خرمشهر افزود: این شهید بزرگوار افتخار این را داشت که مکتب خود را از مکتب فاطمی به دست آورد.

 

وی ولایت پذیری را یکی از امتیازات برجسته سردار شهید سلیمانی دانست و تصریح کرد: حاج قاسم، نسبت به ولایت کاملا مطیع و فرمانبردار بود و شهادت او نیز مانند حیاتش، موجب عزت اسلام و انقلاب شد.

 

حجت الاسلام عادل پور با بیان اینکه هدف سردار سلیمانی نجات بشریت بود اضافه کرد: این شهید والامقام همیشه در سخت ترین صحنه‌ها حضور داشت.

 

وی بر ضرورت ادامه راه شهدای مقاومت تاکید کرد و ادامه داد: مکتب حاج قاسم فراموش شدنی نیست؛ ایشان به شهیدان ارادت خاص و آرزوی شهادت را در دل داشت.

 

همچنین امروز مساجد شهرهای آبادان، خرمشهر، مینوشهر، چوئبده و اروندکنار در این روز میزبان عزاداران فاطمی و سردار حاج قاسم سلیمانی و همرزم شهیدش ابومهدی المهندس بودند.

 

کد خبر 1133708

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha