ضرورت تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا

خلیلیان بر ضرورت تسریع در بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا تاکید کرد و گفت: امیدوارم تا چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از اولین منازل دائم در مناطق زلزله‌زده این شهرستان باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «صادق خلیلیان» عصر امروز (یکشنبه ۱۲ دی) در جمع اهالی روستای زلزله زده سرشط بخش چلو از توابع اندیکا اظهار کرد: در مناطق زلزله‌زده کارهای بسیار بزرگی در حال انجام بوده و خوشبختانه کارگاه سازندگی و عمران برپا شده است.

 

استاندار خوزستان با بیان اینکه بحث‌های مربوط به راه، خانه سازی، جایگاه دام و همچنین در زمینه محرومیت‌زدایی در حال انجام است افزود: ما پروژه‌ای برای برق رسانی به ۱۰ روستا داشتیم که خوشبختانه به اتمام رسیده آن هم روستایی بوده که نامه‌ای برای برق دار شدن به مرحوم امام داده بودند که خوشبختانه امروز محقق شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و این عشایر بعد از دهه‌ها انتظار توانستند صاحب برق بشوند.

 

وی اضافه کرد: امیدواریم با حضور مسئولان و دستوراتی که رییس‌جمهور در هیات دولت دادند، در بازسازی مناطق زلزله‌زده اندیکا تسریع شود.

 

خلیلیان ابراز امیدواری سرعت کار را هم نسبت به وضع موجود بهتر کنیم و ادامه داد: خوشبختانه در چند مسیر کارها در حال انجام است و مسائل مربوط به راه، محرومیت‌زدایی، ساخت جایگاه دام، استقرار موقت عشایر و همچنین ساخت مسکن دائم اقدامات بسیار خوبی صورت گرفته است.

 

وی تصریح کرد: امیدوارم به زودی تا چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از اولین منازل دائم در مناطق زلزله‌زده اندیکا باشیم.

 

کد خبر 1133722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha