امروز انتظار حاج قاسم از مسئولان، خدمتگزاری بی منت است

استاندار قم گفت: امروز انتظار حاج قاسم از ما مسئولان خدمتگزاری بی منت و انتظار او از مردم پای نظام اسلامی و ولی امر ایستادن است همانطور که در طول این سال‌ها این اتفاق افتاده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم ، سیدمحمدتقی شاهچراغی امشب(یکشنبه۱۲ دی) در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که در حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: این روزها سالگرد شهادت مردی است که به واسطه وجود او در زمان حیاتش جوانان بسیاری با مکتب اهل بیت(ع) آشنا شدند و انسان‌های فراوانی به سوی خدا روانه شدند.

 

استاندار قم با بیان اینکه حاج قاسم برای رضای خدا هیچگاه نیاسود و برای اجابت فرمان ولی خدا جان خود را تقدیم کرد، افزود: شهادت سرداری است که به واسطه اخلاصش مردم از کوچک و بزرگ، زن و مرد و مسلمان و غیرمسلمان برای از دست دادنش اشک ریختند.

 

شاهچراغی با تأکید بر اینکه شهید قاسم سلیمانی بعد از شهادت، بیش از حیاتش دشمن را به ذلت کشانده است، گفت: در گوشه گوشه این عالم خاکی نه تنها در کشورهای مسلمان و جبهه مقاومت، بلکه در آمریکا، اروپا، آفریقا و جنوب شرقی آسیا هر انسان آزاده ای به نام او افتخار می‌کند.

 

وی ادامه داد: یکی از برکات خون حاج قاسم حضور مردم در صحنه انتخابات بود که منجر به انتخاب دولتی انقلابی شد و حتما شهادت حاج قاسم در این حضور قابل و شایسته اثرگذار بود.

 

استاندار قم تصریح کرد: امروز انتظار حاج قاسم از ما مسئولان خدمتگزاری بی منت و انتظار او از مردم پای نظام اسلامی و ولی امر ایستادن است همانطور که در طول این سال‌ها این اتفاق افتاده است.

 

وی مانند شهید سلیمانی سربازی ولی فقیه را وظیفه همه مسئولان دانست و افزود: ما آمدیم تا پیمان ببندیم که پای راه و رسم شهید سلیمانی و همرزمانش که خدمت به اسلام و انقلاب و خدمت به مردم و سربازی مقام معظم رهبری است، ایستاده ایم.

 

شاهچراغی گفت: امروز شاهد هستیم که بعد از گذشت دو سال از شهادت سردار سلیمانی مردم و نمایندگان بیش از ۴۰ کشور بر سر مزار حاج قاسم جمع شدند و این چیزی جز عنایت حضرت زهرا سلام الله علیها و اهل بیت(ع) به سردار سلیمانی نیست.

 

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان نیز در این مراسم گفت: معلوم نیست چه رازی در شخصیت شهید سلیمانی است که اینچنین دل‌ها را تحت تأثیر قرار داده و باعث افتخار مضاعف شهیدان شد و یاد شهیدان را دوباره احیا کرد و عظمت بخشید.

 

استاد حوزه علمیه ادامه با بیان اینکه شهید سلیمانی ملت ایران را سرافراز، انقلاب اسلامی را سربلند و دشمن را مأیوس کرد، تصریح کرد: شهید سلیمانی یک انسان عادی نبود زیرا ما ۲۵۰ هزار شهید دادیم و در یادواره‌های شهدا شرکت کردیم ولی خدا خواست که شهید سلیمانی نه تنها در ایران بلکه در تمام جهان این گونه جلوه کند که نشان دهنده خاص بودن این شهید است.

 

وی با بیان اینکه دشمن باید از ما بترسد تا امنیت داشته باشیم، گفت: خدا بنا ندارد همه دشمنان را محو کند بلکه باید دشمنان از قوت و قدرت مؤمنان بترسند و تا وقتی که ترس در دشمن باشد امنیت مؤمنان تأمین خواهد شد.

کد خبر 1133724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha