شهید سلیمانی محور مقاومت جهان اسلام را مدیریت کرد 

ناصر بهروز گفت: در حوزه مدیریتی سردار شهید سلیمانی می‌توان گفت؛ با وجود توسعه کاری که داشت، توانست محور مقاومت جهان اسلام را مدیریت کند.

«ناصر بهروز» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار دلها، گفت: ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آنچنان گسترده است که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از آن به عنوان مکتب نام می‌برند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان جیرفت بیان کرد: همه بشریت مدیون حضرت فاطمه زهرا (س) این بانوی اسلام و بهانه خلقت هستند.

وی به صفات و ویژگی‌های والای شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و افزود: همه صفات و ویژگی‌های خوب در شخصیت حاج قاسم جمع شده است که زبان انسان از بیان عظمت بسیار بزرگ این شهید والامقام قاصر است.

بهروز مطرح کرد: اقدامات سردار شهید سلیمانی در عرصه‌هایی همچون از خودگذشتگی، ایثار، اخلاص در عمل نمونه بارزی از شخصیت کم نظیر و بی نظیر او است.

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به برگزاری مراسم دومین سالگرد سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی و یادواره شهدای شهرستان جیرفت یادآور شد: امسال برای دومین سال متوالی است که توفیقی حاصل شد تا مراسم گرامیداشت این بزرگمرد جهان اسلام را در جیرفت برگزار کنیم.

وی ابراز کرد: به لطف خداوند این مراسم به نحوی بسیار خوب و ارزنده ای در شهر جیرفت و سایر نقاط استان برگزار شد.

 بهروز با یادآوری این مطلب که مراسم گرامیداشت سردار دلها همراه با یادواره شهدای شهرستان جیرفت بود، اظهار کرد: در کنار مراسم گرامیداشت سردار دلها و یادواره شهدای شهرستان، برنامه های متنوعی اجرا شد.

فرمانده سپاه جیرفت اضافه کرد: بخشی از این برنامه ها، شامل برپایی موکب و ایستگاه های صلواتی بود که پذیرای سوگواران سردار دلها بودند.

وی ابراز کرد: فضاسازی مصلی به گونه ای انجام شد که یاد آور مظلومیت حضرت زهرا (س) و سردار دلها و یاران با وفایش بود و البته گوشه ای از صحنه های جبهه و جنگ نیز به تصویر کشیده شد.

بهروز عنوان کرد: بخشی دیگر از برنامه های جنبی یادواره شهدای جیرفت، مربوط به ارائه خدمات واکسیناسیون بود.

فرمانده سپاه جیرفت راه عاقبت بخیری را الگوبرداری راه، منش و شخصیت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و افزود: ثمره ۴۰ سال مجاهدت حاج قاسم در راه خدا و در میدان بودن، رسیدن به درجه رفیع شهادت است.

وی تاکید کرد: در حوزه مدیریتی سردار شهید سلیمانی می‌توان گفت؛ با وجود توسعه کاری که داشت، توانست محور مقاومت جهان اسلام را مدیریت کند،

بهروز ضمن توصیه به ادامه دادن راه و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ابراز کرد: ایستادگی، مقاومت و مبارزه با استکبار جهانی، برکت کار شهید سلیمانی است و به برکت این خون شهید دست آمریکای جنایتکار از منطقه قطع و خارج خواهد شد.

فرمانده سپاه جیرفت با اشاره به گستردگی ابعاد شخصیتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، عنوان کرد: همه ما باید ادامه دهنده مکتب و گفتمان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باشیم.

 

وی در خاتمه گفت: شهید سلیمانی به واسطه ارتباط و اعتماد به خداوند، به این جایگاه رفیع نائل آمد و این خدا باوری، ولایت‌باوری و ولایت‌پذیری او بود که موجب عاقبت بخیری این شهید شد.

کد خبر 1133762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha