نتیجه خون شهید سلیمانی، فرار آمریکا از کشورهای منطقه است

عابدین خرم گفت: نتیجه خون شهید سلیمانی، فرار آمریکا از کشورهای منطقه است که ان‌شاءالله مقدمه خروج همه سربازان استکبار از کشورهای اسلامی خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «عابدین خرّم» عصر روز گذشته در مراسم بزرگداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در دانشگاه هنر اسلامی تبریز، با بیان این‌که نتیجه خون شهید سلیمانی، فرار آمریکا از کشورهای منطقه است، اظهار داشت: امنیت امروز مرهون مجاهدت سردار سلیمانی و یاران مجاهد جبهه مقاومت اسلامی است.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان این‌که خون سردار سلیمانی مقدمه خروج همه سربازان استکبار از کشورهای اسلامی خواهد بود، خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم که در گفتمان امام و ولایت، چنین شخصیت‌هایی تربیت یافته و در کشوری زندگی می‌کنیم که شهید سلیمانی‌ها، باکری‌ها و تجلایی‌ها تربیت یافته‌اند.

وی با اشاره به این‌که شهید سلیمانی برای استکبار خطرناک تر از خود سردار است، گفت: حاج قاسم سلیمانی جوانانی را در جهان اسلام با مکتب دفاع مقدس پیوند داد که این جوانان امروز در کشورهای اسلامی و حتی غیراسلامی، خود را در مکتب حاج قاسم می‌بینند

عابدین حرم در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که وصیت‌نامه الهی، عرفانی و حماسی حاج قاسم، بهترین سند برای نزدیک شدن به مکتب این مجاهد فی سبیل‌الله است، تصریح کرد: دشمن از تکثیر اندیشه‌های حاج قاسم وحشت دارد.

وی افزود افزود: دشمنان با وجود ادعای دموکراسی و آزادی بیان، حتی نام و تصویر درخشان شهید سلیمانی را هم تحمل نمی‌کنند و هر پیامی با محتوای اندیشه شهید سلیمانی را به سرعت از رسانه‌ها حذف می‌کنند.

استاندار آذربایجان شرقی ادامه داد: حاج قاسم چهره‌ای حماسی و ملی و نمادی از مکتب اباعبدالله(ع) بود که در چله انقلاب اسلامی، جان خود را فدا کرد تا ثابت کند که راه امام حسین(ع) همچنان جاری و ساری است.

کد خبر 1133775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha