دشمن از ایمان و اخلاص سردار سلیمانی هراس داشت

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهید سلیمانی به بالاترین درجه و بیشترین محبوبیت نزد خداوند متعال دست یافت گفت: در سیره سردار سلیمانی ایمان، اخلاص و رضای خدا بود و همین سبب هراس دشمنان شده بود.

«حجت‌الاسلام سید ولی‌الله مهدوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید قاسم سلیمانی اظهار کرد: شهید سلیمانی دارای ویژگی‌های فراوانی بود اما می‌توانیم به‌ویژگی‌هایی از جمله ایثار، فداکاری، معنویت، تعبد و ولایتمداری این سردار رشید اسلام اشاره کنیم.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان با بیان اينکه ایثار و فداکاری در راه خدا از صفات شهید سلیمانی بودند که مقام معظم رهبری نیز فرمودند سردار دل‌ها جان خود را در این راه فدا کرد افزود: ایثار جان در راه خداوند سبحان بسیار ارزشمند است چرا که هر کسی حاضر نمی‌شود جان خود را فدا کند اما ما دیدیم که شهید سلیمانی در مرتبه انسان کامل قرار گرفت و جان پاک خود را در دفاع از مظلومان و حرم اهل بیت (ع) هدیه کرد.

 

وی با اشاره به اینکه در تشییع باشکوه و باعظمت پیکر مطهر شهید سلیمانی شاهد محبوبیت وی در میان مردم بودیم اذعان کرد: سردار سلیمانی به واسطه ایمان راستین به خداوند سبحان در صف مجاهدان راه خدا قرار گرفت و با حضور در دفاع مقدس، دفاع از حرم و مقابله با داعش، جان خود را بر کف دست قرار داد تا از اسلام و مرزهای اسلامی دفاع کند.

 

حجت‌الاسلام مهدوی با بیان اینکه شهید سلیمانی به بالاترین درجه و بیشترین محبوبیت نزد خداوند متعال دست یافت تصریح کرد: در سیره شهید سلیمانی اخلاص و رضای خدا بود و همین سبب شد تا دشمن از ایمان و اخلاص سردار سلیمانی هراس داشته باشد.

 

وی عنوان کرد: دشمن فکر می‌کرد با به شهادت رساندن سردار دل‌ها می‌تواند به اهداف شوم خود در منطقه دست پیدا کند اما پس از شهادت می‌بینیم که راه این شهید تبدیل به مکتب شده و ضمن خودنمایی، به عالم معرفی می‌شود.

 

استاد حوزه‌های علمیه خوزستان خاطر نشان کرد: استفاده از تمامی ظرفیت‌های فرهنگی هنری در جهت تبیین سیره نورانی شهید سلیمانی بسیار حائز اهمیت است تا مکتب این شهید والامقام به جوانان و نوجوانان معرفی شود.

 

کد خبر 1133781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha