رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت: هر گونه حمله اسرائیل به ایران، رژیم صهیونیستی را به خاکستر تبدیل می کند

شیخ حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت در دومین مراسم سالگرد شهید سلیمانی و ابومهدی المهندس هشدار داد که هرگونه حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را به خاکستر تبدیل می‌ کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از «العهد»، حزب الله لبنان در صیدا دومین سالگرد شهادت سرلشکر قاسم سلیمانی، حاج ابومهدی المهندس و یارانشان را گرامی داشت و تصویری بزرگ از شهید سلیمانی ورودی جنوبی این شهر نصب شد.

 

شیخ ماهر حمود، رئیس اتحادیه جهانی علمای مقاومت، با حضور شیخ زید ضاهر، مسئول حزب الله در منطقه صیدا و تعدادی از اعضای رهبری منطقه و کمیته روابط، تاج گلی بر این بنا گذاشتند.

 

شیخ حمود با تاکید بر اینکه هرگونه حمله اسرائیل به جمهوری اسلامی ایران، رژیم صهیونیستی را به خاکستر تبدیل می‌ کند، خاطرنشان کرد: امروز موشک ‌های علمی و اکتشافی ایرانی به فضا پرتاب می‌ شوند که به‌ عنوان مخالفت و رقابت آشکار با غرب در برخورداری از فناوری‌ های مدرن به فضا پرتاب می‌ شوند

.

 

وی سردار سلیمانی را نور و نور آشکاری برای راه آینده ای نزدیک دانست که از تهران تابیده می شود و این نور از بغداد به دمشق و صنعا تا بیروت می گذرد تا در بیت المقدس بدرخشد تا فلسطین به مردم و سرزمین خود بازگردد.

 

شیخ حمود با اشاره به اینکه در این راه نمی توان خائن و مزدور را شریک کرد و خواستار جمع آوری نیروها برای مقابله با توطئه های پی درپی شد که در رأس آن توطئه فرقه ای برای تقسیم ما به فرقه ها و احزاب است،

وی در ادامه تاکید کرد: شهادت سردار سلیمانی  و کسانی که با او در خط قدس حرکت کردند برای این بود که توطئه ها را خنثی کنند.

 

 

دومین مراسم سالگرد شهید سلیمانی و ابو مهدی المهندس در کشورهای عراق، لبنان و ایران برگزار شده و در حال برگزاری است.

 

صبح گاه جمعه ۱۳ دی‌ ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله هلکوپتری آمریکایی ‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله همراه با سلیمانی، ابومهدی المهندس، فرمانده حزب الله عراق و قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی به شهادت رسیدند.

کد خبر 1133809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha