حاج قاسم سلیمانی در دلها حکومت می کرد و مطیع محض ولایت فقیه بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: حاج قاسم در دلها حکومت می کرد و مطیع محض ولایت فقیه بود،

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران،حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در آستان امامزادگان طاهر و مطهر علیه السلام خیرآباد، اظهار کرد: حاج قاسم و همرزمان شهیدش و جبهه مقامت با دوری از خانواده و بی خوابی ها شبانه روز، برای اینکه حرم حضرت زینب(س) آسیب نبیند به آن سوی مرزها رفتند تا از حرم اهل بیت دفاع کنند.
وی گفت: به جرات می توان گفت اگر حاج قاسم ها در مدینه بودند حضرت  فاطمه زهرا بین در و دیوار قرار نمی گرفت چرا که این ها امتحان شان را در سوریه پس دادند، سوریه ای که همه تحلیل گران می گفتند از دست رفته است، با حضور حاج قاسم سلیمانی و جبهه مقاومت به پیروزی رسید و از چنگال داعش آزاد شد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: حاج قاسم با الهام از مکتب امامت و ولایت که وقتی مقام معظم رهبری فرمودند؛ رفت و در یکی از سخنرانی هایی که سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی انجام داد، می گفت من این جایی که نشستم جای مالک اشتر است و باید مدیر باشم و حقیقتا مدیر به تمام معنا بود و کار به جایی رسید که وزیر خارجه آمریکا آرزو دیدن از نزدیک سردار سلیمانی را داشت.
حجت الاسلام محمودی بیان کرد: زندگی سردار سلیمانی خیلی حرف ها برای گفتن دارد، ای کاش فیلم سازان و هنرمندان بیایند و در این خصوص کار کنند و مستندهای جان دار بسازند و امیدواریم این اتفاق مهم بیافتد.
وی گفت: مقام معظم رهبری در سخنرانی روز گذشته فرمودند حاج قاسم سلیمانی ملی ترین و هم امّتی ترین شخصیت در جهان اسلام بود، بعضی ها می خواهند بین ملت و امت تقابل ایجاد کنند یعنی باید یا ملی گرا باشی یا دین دار باشی اما حاج قاسم هم ملی ترین و هم امتی ترین شد.
امام جمعه موقت ورامین افزود: حاج قاسم در دلها حکومت می کرد و مطیع محض ولایت بود، تمام مصائبی که در طول تاریخ برای اهل بیت(ع)گفتیم در وجود حاج قاسم سلیمانی جمع شد، حاج قاسم با خدا معامله کرد و دیدید که خدا چه عظمت و جایگاهی به او داد و آن هم حکومت بر دلها است.
حجت الاسلام محمودی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی یک فرد نیست بلکه یک مکتب است و فکر نمی کنم که شاعری در کشور باشد و برای حاج قاسم شعر نگفته باشد.
وی تصریح کرد: در کجای عالم سراغ دارید که ۲۵ میلیون نفر در تشییع یک فرد اینگونه حضور پیدا کنند و ارادت خوشان را با حضور چند میلیونی به ساحت مقدس سردار دلها نشان دهند که بی نظیر ترین تشییع جنازه در طول تاریخ تشییع پیکر شهید سلیمانی بود.
عضو شورای فرهنگ عمومی استان تهران گفت: وصیتنامه شهید سلیمانی را یادمان نرود، شهید سلیمانی رفت اما وصیت نامه اش هست، مواظب باشیم سختی ما را از راه ولایت جدا نکند و دشمن کور خوانده است و نخواهد توانست ما را از راه ولایت جدا کند، راه شهید سلیمانی باید با قوت و قدرت بیشتری ادامه پیدا کند و ان شاالله ادامه پیدا خواهد کرد.

 

کد خبر 1133814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha