شهید سلیمانی در پیروزی‌ محور مقاومت در برابر استکبار جهانی نقش مهمی دارد

سردار بوعلی گفت: در پیروزی‌ های چشمگیر محور مقاومت در برابر استکبار جهانی در سال ‌های اخیر، شهید سردار سلیمانی در سازماندهی و فرآیند پشتیبانی از رزمندگان اسلام چه در زمان حیات خود و چه بعد از شهادت نقش مهمی داشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، شب گذشته (یکشنبه 12 دی) در همایش دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد «المهدی (عج)» شهرستان مرودشت گفت: شهید سلیمانی شاخصی برای پاسداری از ارزش های اسلام و بصیرت به شمار می رود.

فرمانده سپاه فجر فارس افزود: این شهید والامقام مدافع حریم انقلاب بود و بصیرت و انقلابی گری از ویژگی های مهم وی بود که باعث شد تا به عنوان یک مکتب شناخته شود.

وی اضافه کرد: در پیروزی‌ های چشمگیر محور مقاومت در برابر استکبار جهانی در سال ‌های اخیر، شهید سردار سلیمانی در سازماندهی و فرآیند پشتیبانی از رزمندگان اسلام چه در زمان حیات خود و چه بعد از شهادت نقش مهمی داشت.

سردار بوعلی با تاکید بر جایگاه ترویج فرهنگ شهادت و مقاومت در جامعه عنوان کرد:  شهید سلیمانی در میان تمام صنف ها و مشاغل و در میان نظامیان به عنوان شاخص و الگوی مقاومت شناخته می شود و سردار دلهاست.

وی ادامه داد: شهید سلیمانی از ماهرترین فرماندهان نظامی در ایران، خاورمیانه، جهان اسلام و در تمام جهان بود و حتی مخالفانش، وی را از عالی‌ ترین فرماندهان نظامی جهان می ‌دانستند.

سردار بوعلی تصریح کرد: شهامت و شجاعت وی در صحنه ‌های نبرد ترغیب ‌کننده سایر نیروهای نظامی بوده است و از بدو ورود به نیروهای مسلح تا زمانی که به شهادت رسید، همواره مسئولیت های خود به بهترین نحو ممکن به انجام می رساند.

خاطر نشان می شود فضای این مراسم با حضور پیکر مطهر یکی از شهدای گمنام تازه تفحص شده فارس و مدیحه سرایی اهل بیت (ع) متبرک شد.

کد خبر 1133829

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha