عمل گرایی مکتب سلیمانی و وحدت گرایی سرلوحه کار همگان قرار گیرد

حجت الاسلام حیات الغیب، بر ضرورت الگو گیری از مؤلفه های مکتب سلیمانی تأکید کرد و گفت: عملگرایی نه شعارگرایی مؤلفه ایی بوده که نیاز جامعه امروز است و باید سرلوحه همگان قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «لطف الله حیات الغیب»، امروز(13دی) در مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی، که در مصلی الغدیر خرم آباد برگزار شد، با تسلیت ایام فاطمیه اظهاردات: امید است همه ما در مسیر اهل بیت(ع) و قرآن بتوانیم قدم های مثبتی برداریم.

 

رئیس شوراری هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان افزود: شورای هماهنگی فقط هماهنگ کننده است ولی آنچنان وحدت و همبستگی در استان است که برنامه ها به خوبی برگزار می شود و با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و تمام نهادهای انقلابی همکاری لازم را در برگزاری مراسم وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: در بزرگداشت شهید سلیمانی 400 برنامه مختلف از جمله کتابخوانی، رزمایش، جشنواره تولید محتوا، دل نوشته و همچنین 100 موکب در سراسر استان و 100 ایستگاه صلواتی برپا شده است و پخش کمک های مؤمنانه، توزیع اقلام خانگی  در مناطق محروم از دیگر برنامه ها بوده است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب به بیان مؤلفه هایی که رهبر معظم انقلاب در رابطه با مکتب حاج قاسم سلیمانی فرمودند، اشاره و عنوان کرد: این مکتب یک مؤلفه هایی دارد که باید سرلوحه کار ما قرار گیرد.

 

وی اظهارکرد: ولایت پذیری اعتقادی که شهید سلیمانی داشتند، عمل گرایی نه شعارگرایی، شناخت دشمن در همه حال و هر مکانی، انسجام بخشی و وحدت بخشی بین همه نیرو ها مورد تأکید است.

 

حجت الاسلام حیات الغیب بیان داشت: این شخصیت بزرگ در جهان اسلام با گویش های فراوان و زبان های مختلف توانستند یک وحدت و انسجام در جهان اسلام به جود بیاورند که مایه افتخار جهان اسلام شوند.

 

وی با بیان اینکه تفکر راهبردی در پیشبرد امور یکی از مؤلفه های این مکتب است، ادامه داد: خدمت رسانی به مردم، توجه به خانواده های شهدا و تکریم خانواده های آنان و جامعه نگری در مواجه با همه امور از دیگر مؤلفه هایی است که باید از مکتب سلیمانی درس گرفته شود.

 

مدیر حوزه علمیه کمالیه خرم آباد بیان کرد: امید است ما به عنوان سرباز ولایت در مسیر ولایت و در مسیر ی که امام و شهدا برای ما ترسیم کردند بتوانیم اهداف نظام را در سایه هدایت های پیامبرگونه رهبری به بهترین نحو انجام دهیم.

 

کد خبر 1133854

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha