زندگی شهید سلیمانی تجلی باور ما می توانیم است 

حجت الاسلام میثم تارم گفت: زندگی شهید سلیمانی، تجلی باور «ما می‌توانیم» است چرا که اخلاص و تلاش، راه رسیدن به خواسته‌ها و کمال انسانی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، حجت الاسلام «میثم تارم» در دومین سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در هنرستان مزین به نام آن شهید، گفت: رهبر معظم انقلاب از شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب یاد کرده است و باید با شناخت از این مکتب، آن را در زندگی به کار بگیریم.

امام جمعه جیرفت با بیان این مطلب که شهید سلیمانی یک روستایی بود که در ساعات فراغت از درس به کمک پدر کشاورزش می‌شتافت، ابراز کرد: یک جوان روستایی گمنام، تبدیل شد به مشهور ترین و محبوب ترین چهره بین المللی که زندگی او برای همگان درسی بزرگ است.

وی با تاکید بر این که زندگی شهید سلیمانی، تجلی باور «ما می‌توانیم» است، بیان کرد: اخلاص و تلاش، راه رسیدن به خواسته‌ها و کمال انسانی است.

حجت الاسلام تارم با اشاره به این که رفتن به دنبال اخلاص، تلاش و هدایت الهی، رفیق راه انسان می شود، خاطرنشان کرد: تلاش فوق‌العاده شهید سلیمانی و اخلاص، او را از یک نیروی جزء به فرمانده تبدیل کرد.

امام جمعه با بیان این مطلب که اخلاص، انسان را محبوب خداوند می‌کند، تصریح کرد: هدایت‌های الهی در سراسر زندگی شهید سلیمانی مشهود است که ثمره اخلاص آن شهید است.

وی اظهار کرد: شهید سلیمانی به واسطه اخلاص از شهرت پرهیز می‌کرد اما خداوند او را مشهورترین فرد کرده و محبت او را در قلب مردم قرار داد.

حجت الاسلام تارم محبوبیت سردار دلها را ابدی خواند و افزود: اعمال شهید سلیمانی برای کسب رضایت خداوند خالص شده بود.

امام جمعه جیرفت شهید سلیمانی را بهترین الگوی برای نسل جوان دانست و تاکید کرد: توجه مطالعه، یکی از ویژگی های سردار سلیمانی است که نسل جوان باید از آن الگوبرداری کند.

وی در خاتمه راه پیشرفت فردی، اجتماعی و رسیدن به کمال را مطالعه کتاب های سودمند برشمرد و گفت: جوانی بهترین فرصت برای مطالعه و پروش حافظه است.

کد خبر 1133855

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha