شهید حاج قاسم سلیمانی امروز در هر عرصه ای که انقلاب نیازمند باشد، الگوست

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی هم اهل جهاد بود و هم جهادش برای رضای خدا بود، گفت: شهید سلیمانی امروز در هر عرصه ای که انقلاب نیازمند باشد، الگوست.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد، «حجت الاسلام حسین زحمتکش» امروز (13 دی) در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی که با حضور جمع کثیری از مردم در محل مصلی بزرگ امام خمینی(ره) شهرستان بجنورد برگزار شد، روز عاشورا را روز دفاع همه جانبه از بعثت و غدیر خواند و گفت: پس از بعثت و غدیر با کارشکنی هایی که در مسیر اسلام صورت گرفت، اسلام در حال انحراف بود که با حادثه عظیم عاشورا دوباره روی ریل قرار گرفت.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی انقلاب اسلامی را برگرفته از نظام اسلام دانست و افزود: حفظ و استمرار انقلاب نیز به زنده نگه داشتن یوم الله های آن است که اگر این یوم االله ها فراموش شود، انقلاب نیز به فراموشی سپرده خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه یوم الله 14 خرداد زمینه ساز انقلاب و 22 بهمن نیز روز تولد انقلاب اسلامی است، اظهارکرد: اگر 14 خرداد نبود، 22 بهمن رقم نمی خورد و اگر 22 بهمن نبود، انقلاب اسلامی به پیروزی نمی رسید.

 

حجت الاسلام زحمتکش افزود: در 13 آبان بساط استکبار برای همیشه از کشور برچیده شد و در 9 دی سال 88 بار دیگر ولایتمداری ملت ایران و استقامت آن ها در برابر جبهه استکبار ثابت شد و در این روز انقلاب اسلامی دوباره بر روی ریل خود قرار گرفت.

 

وی 13 دی روز شهادت سردار سلیمانی را نیز یکی دیگر از یوم الله های انقلاب اسلامی ایران برشمرد و گفت: امروز در مراسم سالروز شهادت کسی هستیم که 40 سال خدمت خالصانه، مجاهدانه و دور از تظاهر و تجمل گرایی و دنیا گرایی برای اسلام و انقلاب داشت.

 

حجت الاسلام زحمتکش بیان کرد: شهید حاج قاسم سلیمانی هم اهل جهاد بود و هم جهادش برای رضای خدا بود و خداوند راه را به او نشان داد و عاقبت بخیر شد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی امروز در عرصه ولایتمداری، بصیرت افزایی، از خودگذشتگی، سیاسی، اقتصادی و بین المللی الگوست.

کد خبر 1133859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha