شخصیت سردار سلیمانی الگویی تمام عیار برای همگان است

حجت‌الاسلام والمسلمین آل هاشم با تأکید بر الگوپذیری از سبک زندگی شهید قاسم سلیمانی گفت: شخصیت سردار سلیمانی الگویی تمام عیار برای تمام نسل‌ها محسوب می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید محمدعلی آل‌هاشم» امروز در جمع خانواده های شهدای مدافع حرم در تبریز اظهار داشت: شخصیت سردار سلیمانی الگویی تمام عیار برای تمام نسل‌ها محسوب می شود.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان ‌شرقی افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی خصوصیات و ویژگی‌های اخلاقی منحصربه‌فردی داشت که مهمترین آنها اخلاص بود، او اهل هنر، کتاب، شعر، مطالعه زندگی‌نامه شهدا و حامی فعالان فرهنگی و هنری کشور بود.

وی با بیان این‌که حاج قاسم اهل افراط و تفریط نبوده و تمام جناح‌های سیاسی احترام ویژه‌ای برای او قائل بودند، خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی تنها برای رضای خدا و خدمت به مردم مجاهدت کرد و همواره خود را سرباز ولایت نامید.

امام جمعه تبریز با بیان این‌که سردار سلیمانی همواره در جهت وحدت و همدلی ملت های مسلمان منطقه علیه دشمن مشترک تلاش کرد، گفت: انتظار داریم مسئولان نظام نیز این مشی مهم انقلابی را الگوی خود قرار دهند.

آل هاشم با اشاره به ولایتمداری شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: این ویژگی مهم شخصیتی؛ خاری بر چشم دشمنان اسلام و انقلاب بود که در نهایت شاهد رذالت دشمن در به شهادت رساندن این قهرمان بین المللی بودیم.

کد خبر 1133882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha