شهادت سردار سلیمانی زمینه مرگ و نابودی آمریکا را شتاب خواهد بخشید

سردار جوانی گفت: شهید سلیمانی در میدان و صحنه ای از نبرد نبود که احساس بن بست در آن داشته باشد چون او خدایی بود و وعده خدا در او صادق شد که به طور قطع شهادت ایشان زمینه مرگ و نابودی آمریکا را شتاب خواهد بخشید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، سردار «یدالله جوانی» امروز (13 دی ماه) در مراسم دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله گفت: 2 سال از شهادت شهید سلیمانی سپری شد همانگونه نمایان شد برخلاف تصورات قاتلان شهید سلیمانی داشتند هیئت حاکمه آمریکا و در راس آنها شخص رئیس جمهور آمریکا با دستور مستقیم خود این جنایت را مرتکب شد که با شهادت سردار سلیمانی مقاومت در منطقه تضعیف و میرایی می گیرد و در نهایت فرو می پاشد و آمریکا با برداشتن سد در برابر خود روندها را تغییر خواهد خورد.

 

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی تصریح کرد: اما با انتشار این خبر و با تشیع جنازه این سردار بزرگوار در مناطق مختلف و کشور بعد از آن مراسم ها نه تنها در شهرهای ایران بلکه شهرهای مختلف عراق، سوریه، لبنان ،سرزمین های اشغالی، جمهوری آذربایجان و حتی کشورهای اروپایی و آمریکایی این رمز با صراحت گفته می شود که شهید سلیمانی برای آمریکا جنایتکار خطرش بیشتر از سردار سلیمانی است.

 

وی ادامه داد: امروز همانند این محفل نورانی در شهر اردبیل در تمامی شهرها و روستاهای کشور این مراسم برپا شده است و از چندین روز پیش در کشور عراق نیز مراسم های با شکوه خاص برگزار شد و مردم شهید سلیمانی را پاس می دارند وخداوند متعال با لطف و کرامت خود محبت این شهید را در دل ها قرار داد.

 

سردار جوانی اعلام داشت: شهید سلیمانی با عزم و مجاهدت 40 ساله خود را صادقانه و با اخلاص وقف به انقلاب، نظام، مردم و ولایت کرد و امنیت و استقلال امروز خود را مدیون مجاهدت های این شهید می دانیم.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: این محبت مردم منطقه نام نیک آن شهید را پرآوازه کرد و همه آزادی خواهان نیز او می نویسند و می گویند و فهمیده اند که جهاد شهید سلمیانی در راه سعادت بشری بود و حرکت انسان در راه رشد و تعالی بود.

 

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی افزود: امروز همه متوجه این معنا شده اند که او یک استثنا برای دوره معاصر بود و نه تنها قهرمان ایران و نه تنها قهرمان امت اسلامی بلکه همه آزادی خواهانه غیر مسلمانان آن را پاس می دارند و به آن احترام می گذارند زیرا او با طاغوت زمان آمریکای و داعش جنایتکار به عنوان پرچم دار اصلی تروریسم بود و امروز صاحب نظران منصف این واقعیت را درک کرده اند.

 

سردار جوانی خاطر نشان کرد: شهید سلیمانی به یک محدوده خاص و زمین نبود بلکه معجزه اسلام، انقلاب و امام (ره) بود و رنگ خدا به خود گرفت و خدایی شد و در این مسیر در میدان های مختلف و سخت ورود پیدا کرد و با پیروزی خارج شود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: شهید سلیمانی در میدان و صحنه ای از نبرد نبود که احساس بن بست در آن داشته باشد چون او خدایی بود و وعده خدا در او صادق شد که تا بعد از جایی دل های برای او قرار داد این امری است غیر قابل انکار که به طور قطع شهادت ایشان زمینه مرگ آمریکا را شتاب خواهد بخشید.

 

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی بیان کرد: اینکه شهید سلیمانی در قلوب ملت ایران و سایر ملل قرار دارد و چرا آمریکایی بر خلاف رویه عرف بین الملل وی را شهادت رساندن یک دلیل کفایت می کند که او از  76 تا 1398 بیش از 22 سال فرمانده موفق نیروی سپاه قدس است و در این 22 سال حدود 20 سال کمتر مقارن با حوادث 11 سپتامبر بود و اشغال افغانستان و عراق  روی داد و به فکر تصرف ایران نیز بودند و با هدف تحقق سیاست های قرن بیست و یکمی آمریکا در ایران به دنبال این بودند تا سده اول از هزاره سوم قرن آمریکا باشد و همگان به رهبری آمریکا بر جهان و همه قدرت ها و کشورها و همه ملت ها پیروان همه ادیان و فرهنگ لیبرالیسم زانو بزند و آنها برای شکل دادن به این مدیریت بین المللی آمریکا تنها یک راه وجود دارد آن هم سلطه در منطقه خاورمیانه بود.

 

وی اعلام داشت: 11 سپتامبر خودساخته بهانه ای برای لشکرکشی به این منطقه شد و آمریکا به فکر اشغال کشورهای منطقه  آمده است اما سردار با تدبیر خود همه این افکار پلید و شیطانی را یکی پس از دیگر را خنثی و نابود کرد.

 

سردار جوانی اضافه کرد: آمریکایی ها شکست همه نقشه های خود در منطقه ردپایی سردار سلیمانی را می دیدند و به همین دلیل کینه به دل گرفتند و عصبانی از نتونستند با یک تصور باطل یک لشکر بین المللی را در منطقه کنند زیرا راهبری و کادر سازی شهید سلیمانی به ویژه در این دو سال نشان داد با خون سردار مقاومت در منطقه جان تازه ای گرفته است و آمریکایی شکست های خود را از فرماندهی سردار سلیمانی می بییند.

 

معاون سیاسی سپاه انقلاب اسلامی اذعان داشت: همه رمز و راز سردار در یک کلمه نهفته است که خود را سرباز می نامد و این معنا را دارد که فرمانده همانچه گفت در میدان به آن عمل کنم سردار به خدا «بله قربان» گفت، رسول خدا (ص) «بله قربان» گفت، به امیر المومنین (ع) «بله قربان» گفت، و حتی به ولایت فقیه«بله قربان» گفت زیرا ایشان نگاهش به ولایت فقیه همان ولایت رسول الله (ص) و ولایت امیر المومنین (ع) است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: مقام معظم رهبری نیز تاکید کرد که به سردار سلیمانی وقتی به شهادت رسید به عنوان یک فرد نگاه نکنید بلکه یک مکتب و مدرسه درس آموز بود و یک مکتب به نام او زد زیرا در زمانه ای قرار داریم که الگوی ممتاز برای جوانان و مسئولان ما برای ساخت دولت اسلامی است و سردار سلیمانی قابلیت ها و شایستگی ها دارد و یک الگوی تمام عیار برای جوانان در گام دوم انقلاب هستند تا به مرحله تمدن سازی نوین اسلامی برسیم.

 

سردار جوانی تاکید کرد: سه مرحله خود سازی، جامع پردازی و تمدن سازی که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به آن تاکید کرده اند شهید سلیمانی الگوی تمامی عیار برای هر سه مرحله آنها است و زیرا وی یک انسان خود ساخته بود و جز برای خدا کار نکرد و خود را ساخت و خود را در راس سرباز ولایت قرار داد و مکتبش عقلانیت داشت و به عدالت جایگاه ویژه ای داشت.

 

کد خبر 1133898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha