محافل انس با قرآن کریم به همت موسسه های قرآنی برپا می شود

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برپایی محافل انس با قرآن کریم به همت موسسه های قرآنی همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

«مهدی طاهری» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: محافل انس با قرآن کریم به همت موسسه های قرآنی همزمان با دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل تصریح کرد: موسسه فرهنگی قرآن و عتر نور مبین محفل انس با قرآن کریم را روز سه شنبه 14 دی اه از ساعت 16 در محل موسسه واقع در خیابان دارو پخش برگزار خواهد کرد.

 

این مقام مسئول یادآور شد: در این برنامه معنوی «محمد اسمعیلی» از قاریان برجسته استان و «محسن باقرپور» حافظ کل قرآن کریم حضور خواهند داشت.

 

وی خاطر نشان کرد: تجلیل و تقدیر از قرآن آموزان برتر موسسه از دیگر بخش های این برنامه معنوی است.

 

طاهری اعلام داشت: برپایی محفل انس با قرآن کریم با مشارکت موسسه جامعه النور نیز از دیگر برنامه های قرآنی است که روز دوشنبه 13 دی ماه از ساعت 16 در مکان موسسه واقع در پیرعبدالملک برگزار خواهد شد.

 

معاون فرهنگی و قرآن و عترت فرهنگ و ارشاد اسلامی استان افزود: هدف جهاد شهید سلیمانی نابود کردن باطل و شهادت در راه خدا بود و این امر محقق نمی شود جز اتکا به کتاب نورانی قرآن کریم و این محفل با هدف زنده نگه داشتن یاد و خاطره آن شهید و پیروی از مکتب ایشان است.

 

طاهری تاکید کرد: البته در طول هفته اخیر برنامه های قرآنی متنوعی با مشارکت نهادهای فرهنگی و موسسه های قرآنی در مناطق مختلف استان اردبیل برگزار شده است.

 

کد خبر 1133910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha