مکتب حاج قاسم مطیع محض امر ولایت بودن را می‌آموزد

حجت الاسلام موسوی گفت: مطیع محض امر ولایت بودن از مهمترین درس های مکتب حاج قاسم است و ملتی از جنس ۹ دی در برابر فتنه های دشمنان همواره گوش به فرمان ولی امر خود ایستاده‌اند تا ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی» امروز (13 دی ماه) با صدور پیامی به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: مطیع محض امر ولایت بودن از مهمترین درس های مکتب حاج قاسم است و ملتی از جنس ۹ دی در برابر فتنه های دشمنان همواره گوش به فرمان ولی امر خود ایستاده‌اند تا ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشند.

 

در متن این پیام آمده است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

 

هر عمل نیکی، عملی نیکوتر از خود دارد مگر شهادت در راه خدا که نیکوتر عملی از آن وجود ندارد. «پیامبرگرامی اسلام (ص)»

 

دومین سالروز ترور ناجوانمردانه و شهادت سردار شجاع سپاه اسلام، ذوالفقار ولایت، مجاهد نامدار جبهه های حق علیه باطل شهید سلیمانی را در حالی سپری می‌کنیم که هنوز دل هایمان داغ دار و چشم هایمان پر اشک است. به راستی که ایشان مصداق «وَ لِمِثْلِهِمْ فَلْتَذْرِفِ الدُّمُوعُ» بوده و یاد و نامشان در قلب همه مردمان آزاده و حق طلب سراسر ماندگار خواهد بود.

 

دومین سالگرد شهادت سردار دل‌ها را درحالی سپری می‌کنیم که تحلیلگران مکرراً به ابعاد جدیدی از ژرف‌نگری در اعمال و کردار ایشان پی می‌برند و اکنون نام و مرام شهید بی ادعایی که خود را " سرباز " ولایت می دانست جهانی را متوجه خود ساخته و همانگونه که رهبر معظم انقلاب گفتند : «شهید» سلیمانی برای دشمنانش خطرناک‌تر از «سردار» سلیمانی است.

 

مطیع محض امر ولایت بودن از مهم‌ترین درس هایی است که مکتب حاج قاسم می‌آموزد؛ و ملتی از جنس ۹ دی در برابر فتنه‌ها و نیرنگ های دشمنان همواره گوش به فرمان ولی امر خود ایستاده‌اند تا ادامه دهنده راه شهید سلیمانی باشند.

 

امام خمینی (ره) فرمودند : "ما کشته دادیم و رنج بردیم لکن هر قطره خون آنها خونهایی را در‌ ‌‏رگ جوانان غیرتمند ما به جوش آورد و آتشی در دل آنها روشن‌ ‌‏کرد که به خواست خداوند تعالی خاموش نشود مگر پس از‌ ‌‏سوزاندن درخت جهنمی استعمار و به آتش کشیدن عمال روسیاه‌ ‌‏آن." ؛ امت غیور و شریف مقاومت زنده‌تر، سربلندتر، محکم‌تر و قوی‌تر با مبنا قراردادن کتاب الهی و سیره امامت و ولایت، پایه‌های تشکیل حکومت جهانی حضرت ولی عصر ارواحنا فداه را فراهم ساخته و یقیناً نابودی و اضمحلال آمریکای خونخوار و صهیونیسم و ایادی آنها را به چشم خواهد دید.

 

سید کاظم موسوی / خادم مردم در مجلس شورای اسلامی

کد خبر 1133920

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha