کانون های مساجد باید در راستای آرمان ها و اهداف حاج قاسم گام بردارند

مومنی، گفت: جوانان و کانون های مساجد باید در راستای اهداف و آرمان های شهید سلیمانی گام بردارند تا دشمنان فکر بیهوده نکنند.

 ابوبکرمومنی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از دیدن جوانان پر شور میهن به وجد می‌­آمد و برای پیشرفت آنان از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کرد و جوانان را ارزشمندترین و پربهاترین سرمایه کشور می‌­دانست.

 

مدیر کانون بلال حبشی ثلاث باباجانی افزود: ایشان نماد بارزی از عزت، غیرت، اخلاص، استکبار ستیزی و دفاع از میهن و کشورهای اسلامی و مظلوم منطقه بود که هنوز هم شنیدن نام و مکتبش، ترس را بر جان استکبار جهانی و دشمنان طنین انداز می‌کند.

 

وی بابیان اینکه شهید سلیمانی، شاخصِ مردی و مردانگی است، خاطر نشان کرد: تاثیر سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر منطقه تنها به لحاظ قدرت فرماندهی و اقدامات نظامی وی نبود بلکه هر جا که لازم بود حضور پیدا می کرد و گره گشای مشکل می شد.

 

 

مومنی تصریح کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا و وجود سرما  بسیاری از برنامه ها با محدویت برگزار می شود و جوانان این کانون با توجه به شوق و اشتیاقی که برای شرکت در برنامه ها دارند پرچم عزا را در بر سر در کانون نصب و حجله نیز برای سردار برپا کردند.

 

مدیرکانون بلال حبشی ثلاث‌باباجانی اظهار کرد: بمناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی  محفل انس با قرآن و قرائت وصیت نامه شهید برای جوانان کانون  در این کانون اجرا شده است.

کد خبر 1133921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha