شهادت حاج قاسم خباثت دشمن را به دنیا نشان داد

حجت الاسلام نصیر الاسلامی با بیان اینکه احیای فرهنگ جهاد از جمله دستاوردهای معنوی شهادت سردار سلیمانی بود گفت: شهادت حاج قاسم خباثت دشمن را به دنیا نشان داد.

حجت الاسلام سعید نصیر السلامی در گفتگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد دستارودهای  بین المللی شهادت سردار سلیمانی گفت: تصور ما این است که شهید سلیمانی به ایران خدمت کرده است در حالی که شهید سلیمانی به بشریت خدمت کرده است . سردار سلیمانی باعث شد تا گروههای  بین المللی که دائما ما را به عنوان گروههای ضدبشری معرفی می کردند دیدند که شهادت سردار سلیمانی، مظلومیت ایران و گروههای مقاومت ، فلسطین و سوریه را به رخ دنیا کشید  خباثت دشمن را به دنیا نشان داد تا جایی که وزیر خارجه  امریکا و خود ترامپ اعتراف کردند که بله ما دستور ترور شهید سلیمانی را دادیم و سایر کشورهای نیز این امر را تایید کردند شهید سلیمانی به تمام ملتهای دنیا و تمام ازادی خواهان دنیا کرد. امریکا امده بود که در منطقه بماند اما خون سردار سلیمانی در محور مقاومت موجب شد تا امریکا از منطقه  در سوریه و افغانستان برود، شکست عناصر تروریستی داعش در پی آن به وقوع پیوست.

 

معاون سیاسی  ستاد اجا  افزود: اگر امروز شهید سلیمانی ها نبودند  و امریکا در عراق  و سوریه بود  و نیروهای داعش در افغانستان بود امروز چه شرایطی بر ما حاکم می شد؟ ایا ما امنیت پایدار داشتیم و حتی اقتصاد ضعیف ما نیز نبود و در پی آن تک تک ما نیز نبودیم.  سردار سلیمانی به تروریست داعش و تکفیری جانانه مقابله کرد  و اولا حریم آل الله را نجات دادند ، انسانهای آزادی خواه مسلمان  سوریه ، عراق و ایران را نجات دادند و در مرحله دوم هرکس  در سراسر دنیا به دنبال آزادی بود با مبارزه سردار سلیمانی احساس آزادی و امنیت کرد و واقعا چهره آمریکا را به دنیا نشان داد.

 

وی گفت: امروز شعاری مرگ بر امریکای ایران برای سایر کشورها نیز شعار است و دیگر امریکا نمی تواند اعا کند که ابرقدرت است  و ابهت ایالت متحده دیگر در دنیا نیست و خط و نشان های امریکا در خلیج فارس دیگر وجود ندارد و این از خدمات  شهادت و برکات خون شهید سلیمانی بود.

 

حجت الاسلام نصیر الاسلامی در مورد دستاوردهای معنوی شهادت سردار سلیمانی یادآور شد:احیای فرهنگ جهاد از جمله دستاوردهای معنوی شهادت سردار سلیمانی بود و واقعا با شهادت حاج قاسم فرهنگ جهاد و مقاومت خون تازه ای گرفت و انقلاب دوباره احیا شد زیرا انقلاب  زنده است و حیات انقلاب نیازمند خون جاری است، شهادت شهید سلیمانی و یارانش و شهدای مدافع حرم موجب احیای انقلاب و تازگی آن شد.دشمن تصور می کرد با شهادت سردار سلیمانی می تواند انقلاب را معدوم کند اما با شهادت سردار انقلاب دوباره احیا شد و حتی در فضای مجازی نیز انقلاب رویشی دیگر را تجربه کرد و روحیه انقلابی در مردم  تازه شد.

 

وی گفت: امروز ما در منطقه دست برتر داریم شاید  در موضوع اقتصادی با مشکل مواجه باشیم اما امروز در یمن  به لطف خدای متعال با عبور از اخرین گردنه و ازادی  مغرب شرایط بسیار خوبی در یمن برای جبهه مقاومت خواهیم داشت. امروز به برکت خون شهید سلیمانی ها ما در منطقه دست برتر داریم و هیچ معادله ای  در منطقه بدون حضور ایران حل نمی شود و باشرایط جدید در دولت سیزدهم  و سامان بخشی اقتصاد به لطف خدا شاهد افول همیشگی  امریکا خواهیم بود.

کد خبر 1133933

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha