توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در قزوین

اصلی بیگی گفت: به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی ۵ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند در قزوین توزیع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، «زین العابدین اصلی بیگی» امروز (دوشنبه ۱۳ دی) در حاشیه رزمایش کمک مومنانه و توزیع ۵ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند بیان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه، به همت بسیجیان و مردم خیر و نیکوکار و گروه های جهادی امروز به مناسبت سالگرد شهادت حضرت زهرا (س) و سالروز شهادت سردار دل ها حاج قاسم سلیمانی ۵ هزار بسته معیشتی در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود.

 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین ادامه داد: این بسته ها به ارزش ۵ میلیون ریال شامل برنج، حبوبات، روغن، ماکارونی و غیره بوده که در بین خانواده های نیازمند در شهرستان قزوین توزیع می شود.

 

وی عنوان کرد: این کمک به خانواده های نیازمند و دستگیری از محرومان در سپاه ناحیه امام سجاد (ع) با کمک خیران و گروه های جهادی ادامه دارد و ان شاالله بتوانیم در مناسبت های پیش رو توزیع بسته های معیشتی را در بین این خانواده ها داشته باشیم.

 

کد خبر 1133973

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha