ضرورت توجه به مشکلات مردم در مناطق محروم

حجت الاسلام امیدی، بر ضرورت مدیریت جهادی برای رفع مشکلات مردم در مناطق محروم تأکید کرد و گفت: این مشکلات در سایه وحدت، همدلی و هم افزایی رفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «مراد امیدی»، امروز(13دی)، در دیدار با  بخشدار و جمعی ازدهیاران فیروزآباد اظهارداشت: رسیدگی به مناطق محروم و دور دست ضرورتی انکار ناپذیر است.

 

امام جمعه شهرستان سلسله با تأکید بر اینکه شوراها و دهیاران باید به نیازمندان رسیدگی نمایند و مشکلات مناطق محروم برطرف شود، افزود: با بازدید از مناطق محروم باید از نزدیک در جریان امور قرار گرفت.

 

وی بر ضرورت خدمت به مردم تأکید کرد و گفت: در سایه وحدت، همدلی و هم افزایی و مدیریت جهادی باید برای رفع مشکلات مردم و جامعه به ویژه در مناطق محروم اقدام شود.

 

حجت الاسلام امیدی بر ضرورت تقویت برنامه های فرهنگی در مناطق محروم برای کاهش آسیب های اجتماعی تأکید و بیان کرد: برنامه های فرهنگی و آگاهی بخشی از طریق روحانیون مستقر در روستا پیگیری شود.

 

وی تصریح کرد: با برنامه ریزی، دهیاران اهالی روستاها برای شرکت در مساجد و برگزاری نماز جماعت ترغیب شوند.

 

امام جمعه شهرستان سلسله تصریح کرد: مناسبت های فرهنگی و مذهبی در روستا به نحو مطلوب برگزار شود و به حضور جوانان در این برنامه ها توجه شود.

کد خبر 1133977

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha