شهید سلیمانی الگو و نماد ولایت‌مداری و بصیرت است

معاون استاندار ایلام و فرماندار ویژه دهلران گفت: شهید سردار حاج قاسم سلیمانی الگو و نماد ولایت‌مداری، بصیرت، دانایی و توانایی و تکمیل کننده همان تفکری است که شهید چمران بنیانگذار آن در لبنان بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از دهلران، فرماندار ویژه دهلران در آئین گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در  بخش دشت عباس، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس، اظهار کرد: امروز نه شهادت این عزیزان بلکه تولد آنهاست چون شاهد رویش‌ها و زایش‌های انقلاب و تفکرات آنها در منطقه هستیم و امنیت خاورمیانه مدیون این شهیدان است.

 

«لطیف صادقی» با اشاره به تقارن ورودش به بخش دشت عباس همزمان با سالروز شهادت سلیمانی، افزود: امیدواریم شرایطی فراهم شود که بتوانیم طعم شیرین خدمت به یاد شهید سلیمانی به مردم دهلران و دشت عباس با کار جهادی بچشانیم.

 

 وی با اشاره به اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها، گفت: امنیت و آرامش کنونی ما در منطقه مدیون خون شهدای دفاع مقدس و محور مقاومت و شهدایی است که در دشت عباس و دهلران و مهران و سایر مرزها بر زمین ریخته شد و امروز در واقع روز پاسداشت شهداست که باید مرام و اندیشه آنها را سرلوحه زندگی خود قرار دهیم و به فرزندان خود و نسل جوان این فرهنگ شهادت و ایثار در راستای  رشد و تعالی آنها انتقال دهیم.

 

صادقی، شهید سلیمانی را تشکیل دهنده محور مقاومت در خاور میانه دانست و  خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی ده‌ها ارتش برای دفاع از ایران در منطقه به وجود آورده است.

 

کد خبر 1133981

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha