تقویت جریان انقلابی تداوم راه سردار سلیمانی است

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه فعل برگزاری مراسم های سوگواری برای سردار سلیمانی ارزشمند است، گفت: روح حاج قاسم باتداوم راه مقاومت، تقویت جریان انقلابی، مبارزه با مفاسد، برخورد با دزدان و سودجویان، اهل نماز و مسجد شدن جوانان خوشنود می شود.

به گزارش خبرتگار خبرگزاری شبستان ازساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» شامگاه(۱۲دی) در  مراسم عزاداری هیات زینبیون در بوستان ولایت ساری ضمن گرامیداشت یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اظهار کرد: در سالروز شهادت سردار رشید و مالک اشتر زمان شهید سردار سلیمانی و در آستانه سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و همچنین در سالروز ارتحال علامه بصیر مصباح یزدی به‌سر می‌بریم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: در تجلیل این مناسبت‌ها مراسم خوبی برگزار شده که جای تقدیر از هیاتی های پرشور دارد، ایران پر از سلیمانی و بهشتی و رجایی‌ها است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تصریح کرد: حضرت علی (ع) یک عمر به‌دنبال لحظه شهادت بود، ما شاید بگوییم باید صبر بر شهادت کرد اما از نظر حضرت جای صبر نیست جای شکر است در روایت داریم ایشان برای شهادت لحظه شماری می‌کردند، در حالی که شهادت ایشان برای جامعه و بشریت خسارت و خلا بوده و هست.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، اذعان کرد: داستان سردار سلیمانی هم همین است، یقین داریم لحظه ای که آتش هلوکوپتر روی ماشین رسیده زمزمه آن‌ها "فزت به‌رب الکعبه" بود اصلا شهید سلیمانی بیابانگرد شهادت بوده است و به معشوق و آرزویش رسید، چقدر انسان‌ها متفاوت هستند یکی آرزوی ملاقات خونین با خدا دیگری هم آرزوی دنیا و پست و مقام!

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه جای تاسف دارد افراد این‌چنینی را مشاهده می‌کنیم، گفت: حیف است که همتمان را خرج مسائل دنیایی کنیم ما فوق مادیات و پول هستیم ما برای خدا هستیم، زمین و آسمان برای ما و ما برای خدا آفریده شدیم، شهیدان درست متوجه شدند که هدف و آرمانشان چه باشد.

 

وی با بیان اینکه معنای برگزاری یادواره شهدا این است که نسبت به آنها احساس دین می‌کنیم، عنوان کرد: الان میلیون‌ها نفر در کشورهای دیگر برای شهید سلیمانی مراسم برگزار کردند فهمیدند که او خادم مردم بود ولی این را برخی از نفهم‌های داخلی درک نکردند. نمیدانند که اولا دفاع از مردم مرز نمی‌شناسد دوم امت اسلام امت یکپارچه است؛ همچنین ما آنجا هم از ایران دفاع کردیم، هدف همه این توطئه‌ها ایران است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به طرح مداخله نظامی آمریکا برای سوریه، سودان، افغانستان، عراق و ایران اعلام کرد: سردار سلیمانی این نقشه را نقش برآب کرد، چه کسی سوریه‌ای را که فقط ۱۷ درصدش دست دولت بشار بود را نجات داد و جلوی این همه دولت‌های غاصب ایستاد؟ هدفشان قطع رابطه آن‌ها و بازوهای ایران اسلامی بود، اما این مرد ایستاد، مقاومت یکی از درس های حضرت فاطمه الزهرا (س) است.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران یادآور شد: شهید سلیمانی گفت اگر می‌خواهید از اسلام دفاع کنید خیمه ولایت در ایران را حفظ کنید، داعشی‌ها به مرز بغداد و کربلا رسیده بودند، در موصل و سوریه چه جنایت‌هایی که نکردند اگر ایران می‌آمدند چه می‌شد؟ مردم می دانند که امنیت خودمان را مدیون سردار سلیمانی هستیم.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه برگزاری مراسم شهید سلیمانی را شاد نمی کند، تاکید کرد: روح حاج قاسم از اینکه راه مقاومت ادامه داشته باشد،جریان انقلابی تقویت شود مفاسد برطرف شود، با دزدان و سودجویان برخورد شود، جوانان ما اهل مسجد و اهل نماز اول وقت باشند خوشحال می‌شود.

 

وی اظهار کرد: این هیات باید محوطه اینجا را ارزشی نگه دارند، وضعیت منکراتی اطراف مسجد نگران کننده است فضای پیرامونی مسجد باید سالم باشد، این فضا را باید حفظ کنید، بنشینید طرح بنویسید، این بسیار مهم است، همه ما در اینکه منکرات نباشد و معروف ترویج شود مسئول هستیم، وحدت و انسجام خودتان را حفظ کنید تمامی هیئات باارزش هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: بسیجیان و هیاتی ها، ازدواج و فرزندآوری را جدی بگیرند ما بحران جمعیت داریم در آینده از نظر جغرافیای فرهنگی و مذهبی مشکل داریم از نظر نامگذاری یک بچه هیاتی نباید باشد که نام فرزندش را غیرایرانی نا غیر مذهبی بگیرد نام آیینه فرهنگ یک خانواده است، بانوان در خانواده‌تان نباید بدون چادر باشند باید روضه حجاب و چادر حضرت زهرا (س) را بخوانیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان به خواندن نماز اول وقت، عشق به اهل بیت (ع)، شهادت، وحدت و انسجام، بصیرت، آگاهی‌ از توطئه‌هایی که شیعیان انگلیسی به دنبالش هستند، تاکید و بیان کرد: خطر شیعیان انگلیسی و جریان شیرازی بریدن سر شیعیان است، حواسمان باشد در هیات انقلابی و مذهبی باشیم.

کد خبر 1134004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha