مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در تراز اسلام است

سردار کریمی گفت: مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در تراز اسلام است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، سردار «محسن کریمی» در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهیدحاج قاسم سلیمانی که امروز (13 دی) در مصلی شازند برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سلیمانی گفت:شهید سلیمانی الگوی کاملی از انسان ولایتمدار بود و ولایت مهمترین مولفه مکتب شهید سلیمانی است.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با اشاره به اینکه حاج قاسم سلیمانی در نقطه به نقطه دنیا هسته های مقاومت را تشکیل داد، افزود: زندگی با برکت شهید سلیمانی تفسیر آیات قرآن و احادیث اهل بیت(ع) بود و مکتب حاج قاسم سلیمانی سند زنده ای برای الگو گرفتن است.

 

وی با بیان اینکه معرفت، ایمان، اعتقاد، استقامت و ولایتمداری رمز موفقیت شهید سلیمانی در همه ماموریت ها بود، بیان کرد: موفقیت های حاج قاسم موجب خلق دستاوردهای عظیم برای امت اسلام شد و امروز مکتب شهید سلیمانی مکتبی انسان ساز در تراز اسلام است.

 

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: در گام دوم انقلاب توجه به مولفه های بیانیه و تحقق جهاد علمی و فرهنگی یک ضرورت مهم است.

 

سردار کریمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه امروز با فرصت مناسبی که به واسطه دولت مردمی و انقلابی سیزدهم ایجاد شده باید در راستای تشکیل دولت اسلامی و تحقق جامعه اسلامی تلاش کنیم، گفت: تشکیل جامعه اسلامی و تحقق ارزش های اسلامی در بخش های مختلف کشور یک ضرورت مهم است و جوانان با تاسی از مکتب شهید سلیمانی و سیره شهدا باید در این راستا تنقش آفرینی کنند.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی راه اندازی بسیج مردمی را مهمترین ابتکار و هنرمندی حاج قاسم در حیات بابرکتشان دانست و بیان کرد: راه انداختن بسیج مردمی برای دفاع از ارزش های اسلامی، خدمت صادقانه به مردم و تحقق جهادهای مختلف در انقلاب بود و شهید سلیمانی در این حوزه ها زیرساخت های بسیاری ایجاد کرد.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: تشکیل جبهه مقاومت به تاسی از مکتب امام خمینی(ره) از دیگر ابتکارات مهم شهید سلیمانی بود که برای دفاع از مظلومین و مبارزه با مستکبرین عالم شکل گرفت.

 

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی در نقطه به نقطه دنیا هسته های مقاومت را تشکیل داد، خاطر نشان کرد: این هسته های مقاومت و توانایی های بسیاری دارند که در آینده برای دفاع از ارزش های اسلامی و امت اسلام رونمایی خواهند شد.

 

سردار کریمی با اشاره به اینکه  نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمامی تهدیدات را از مرزهای کشور دور و امنیت پایدار را در بخش های مختلف کشور حاکم کرده است، بیان کرد: علاوه خنثی سازی تهدیدات آنها را نه تنها از کشور دور کرد، بلکه با همکاری نیروی قدس سپاه تمام راهبردهای دشمنان را در منطقه شکست داد.

 

این مقام ارشد استان همچنین به تشکیل جبهه مقاومت نیز اشاره کرد و ادامه داد: دشمنان بعد از ضعف و ناتوانی در مقابل نیروی قدس سپاه پاسداران، جنگ نیابتی را راه انداختند و گروه های تروریستی را روی کار آوردن که این توطئه ها نیز با تشکیل جبهه مقاومت توسط سردار رشید اسلام شکست خورد.

کد خبر 1134023

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha