استفاده پیوسته از ظرفیت عکاسان خبری در نمایشگاه های خیابانی شیراز

سلطانی گفت: طرحی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز در نظر گرفته می شود که از سال آینده نمایشگاه های خیابانی را به صورت پیوسته برگزار کنیم و از ظرفیت عکاسان خبری و آماتور در آن استفاده خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی اکبر سلطانی»، امروز (دوشنبه 13 دی) در آئین گشایش نمایشگاه عکس خبری «سردارعشق» به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی که در فضای نگارخانه ای متروی «نمازی» شیراز برگزار شد، گفت: عکس در انتقال مباحث فرهنگی، مذهبی و اجتماعی راهگشا و کارآمد است.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز افزود: عکاسان خبری با درایت و تخصصی که در عکسبرداری از موضوعات مختلف دارند در انتقال این مفاهیم نقش موثری دارند و نگاه عکاسان خبری به موضوعات دارای ظرافت خاصی است.

وی اعلام کرد: در بحث نمایشگاه های عکس خیابانی و نمایشگاه هایی که با عابر پیاده و مردم در پایانه های مترو اتوبوس و مراکز پر تردد شهر شیراز سر و کار دارد، طرحی در کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر شیراز در نظر گرفته می شود که از سال آینده نمایشگاه های خیابانی را به صورت پیوسته برگزار کنیم و از ظرفیت عکاسان خبری و آماتور در آن استفاده خواهد شد.

کد خبر 1134096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha