برگزاری مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج نکا

حجت الاسلام قنبری گفت: مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا با هدف بزرگداشت شعائر دینی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

«حجت الاسلام جواد قنبری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: تاسی از سیره حضرت زهرا (س) یکی از وظایف مهم ما در طول سال در زندگی فردی و اجتماعی است و این مهم در کانون منهاج نکا با قوت اجرایی می شود.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منهاج نکا افزود: برای ایام فاطمیه برنامه های فرهنگی و اجتماعی مختلفی در نظر گرفته شده است و کانون، مسجد و محله متناسب با شهادت حضرت زهرا (س) با پرچم های مزین به نام آن حضرت سیاه پوش شده است و عزاداری ایام فاطمیه آغاز شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: مراسم شهادت حضرت زهرا(س) در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا با هدف بزرگداشت شعائر دینی و سالگرد شهادت سردار سلیمانی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام قنبری گفت: این مراسم با محوریت بزرگداشت آیت الله محمدی بایع کلایی و سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا برگزار می شود.

 

وی یادآور شد: این مراسم با سخنرانی حجت الاسلام احمدنژاد و مداحی کربلایی میثم نجفی پنج شنبه 16 دی ماه بعد از نماز مغرب و عشاء در کانون منهاج مسجد حضرت ابوالفضل(ع) نکا برگزار خواهد شد.

کد خبر 1134098

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha