اخلاص و ذوب در ولایت ویژگی‌ بارز شهید سلیمانی/ سردار دل‌ها در قلوب ملت‌ها است

حجت الاسلام روحانی اخلاص، ذوب در ولایت بودن، شجاعت، تدبیر در عرصه سیاسی و نظامی را از جمله ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و گفت: سردار دل‌ها در قلوب ملت‌ها جای دارد و یاد و نامش همیشه زنده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، حجت‌الاسلام «تقی روحانی» امروز (دوشنبه،13 دی) در ویژه برنامه شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و نشست بصیرتی که در حرم مطهر شهدای آستانه‌اشرفیه برگزار شد با تاکید بر اینکه یاد و نام سردار دل‌ها همیشه زنده است اظهار داشت: شهدا رفتند تا ما مسیر اسلام ناب محمدی(ص) را فراموش و گم نکنیم.

 

امام جمعه شهرستان رودسر با بیان اینکه به علت خلوص، عمل صالح، تقوا و ایمان قلبی، پروردگار محبت و عشق حاج قاسم سلیمانی را در دل‌های مردم قرار داده است عنوان کرد: امسال دومین سالگرد شهادت این مرد الهی است و نه تنها سراسر کشور بلکه تمام جبهه مقاومت دوباره به عزا نشسته و داغدار و غصه‌دار اوست.

 

روحانی شرکت ۱۱ میلیون نفر جمعیت در مراسم تشییع پیکر مطهر امام راحل را مورد اشاره قرار داد و افزود: در آن روز مردم با پای برهنه به سوی بهشت زهرا می‌دویدند و الان هم وقتی نام امام عزیزمان می‌آید تمام وجودمان مملو از عشق و محبت به اوست و این جایگاه متعلق به مردان الهی مانند امام خمینی(ره)، شهید حججی‌ها و شهدای مدافع حرم و امنیت است.

 

وی ضمن یادآوری این فرمایش امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه بکشید ما را ملت ما بیدارتر می‌شود ادامه داد: از همان لحظه انتشار خبر شهادت حاج قاسم سلیمانی تا به امروز و تا روزی که این قیام به قیام فرزند فاطمه(س) متصل شود این داغ روی سینه همه ما سنگینی می‌کند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اذعان کرد: دشمن حاج قاسم را از ما گرفت اما  ۴۰ میلیون نفر از عراق تا ایران اسلامی بدن قطعه قطعه شده او را تشییع کردند، و این حضور مردم آنقدر باشکوه بود که تحلیلگران سیاسی جهان حتی خود آمریکایی‌ها اقرار کردند که ما نمی‌دانستیم ژنرال قاسم سلیمانی انقدر در قلوب ملت‌ها جای دارد.

 

روحانی اظهار داشت: دشمن فکر می‌کرد با شهادت حاج قاسم و شهید المهندس جبهه مقاومت از بین می‌رود و خرد می‌شود اما ما در اینجا و در دومین سالگرد شهادت این مرد الهی می‌گوییم آن کسی که له شد جبهه آمریکا و اسرائیل بود زیرا جبهه مقاومت حتی نیرومند‌تر از گذشته ظاهر شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

 

وی با بیان اینکه رزمایش اخیر سپاه پاسداران تمام محاسبات رژیم غاصب صهیونیستی را بر هم زده و دشمن را به عقب راند تصریح کرد: علاوه بر ترورهای کور و بمب‌گذاری‌های گسترده در اوایل انقلاب، دشمن با آتش‌افروزی جنگ هشت ساله با رژیم صدام درصدد انهدام جمهوری اسلامی ایران بود اما ملت ایران با تقدیم شهدای خود اجازه این توطئه‌افکنی‌ها را به هیچ احدی ندادند.

 

امام جمعه شهرستان رودسر اضافه کرد: نقشه شوم دشمن در سال ۸۸ برای به چالش کشیدن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به بهانه تقلب در انتخابات تنها با آن خطبه آتشین مقام معظم رهبری نائب امام زمان(عج) و با بصیرت ملت ایران در هشتم و نهم دی ماه خنثی شد هر چند که آسیب‌های زیادی را هم متوجه کشور و نظام کرد و موجب شد دشمن در مقطعی از زمان با گستاخی تمام با مردم ایران سخن بگوید.

 

روحانی ایجاد جو ناامیدی در میان مردم به جهت مشکلات اقتصادی و معیشتی را نقشه حال حاضر دشمن و استکبار جهانی دانست و گفت: دشمن هشت ماه تمام به میدان آمد تا انقلاب اسلامی را به چالش بکشد و محدود کند اما با حضور گسترده ملت بصیر ایران اسلامی محاسبه‌اش غلط از آب درآمد و خودش به چالش کشیده شد.

 

وی اخلاص، ذوب در ولایت بودن، شجاعت، تدبیر در عرصه سیاسی و نظامی را از جمله ویژگی‌های شهید حاج قاسم سلیمانی دانست و خاطرنشان کرد: تمام وجود سردار دل‌ها امام حسین(ع)، اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و ولایت بود و به خاطر ایمان بالایی که داشت خداوند متعال بهترین پاداش‌ها را برای او برگزید که همه ما نشانه‌های بارز آن را در اقصی نقاط کشورمان و جهان اسلام مشاهده می‌کنیم. 

 

کد خبر 1134112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha