دشمن شناسی و همراهی سردار سلیمانی با رهبری موجب ماندگاری حاج قاسم شد

جناسمی گفت: ولایتمداری ، معنویت و حضور میدانی در عملیات ها، موجب ماندگاری و اقتدار سردار سلیمانی هاست و دشمن شناسی، همدلی و همراهی سردار سلیمانی با رهبری و ولی فقیه موجب ماندگاری این شهید شده است.

«حسین جناسمی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: 13 دی ماه سالروز آسمانی شدن سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی می داریم که به نام «روز مقاومت» نامگذاری شده است و بیانگر نقش و جایگاه ویژه این شهید والامقام در جبهه مقاومت بوده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: در همه روزهای پس از شهادت سردار سلیمانی، آزاید خواهان بیشتری با سیره و روش و منش این سردار آشنا شده اند و از ایشان به عنوان تاثیرگذارترین مرد میدان مقاومت نام برده اند.

 

وی تصریح کرد: شهید سلیمانی، یک چهره بین المللی مقاومت بود که اگر چه شهادت ایشان به دست تروریست های بزدل داغی بزرگ بر دلها نهاده است؛ اما موجب شده است که جهان اسلام و جهانیان با شخصیت این مرد بزرگ آشنا شوند.

 

جناسمی گفت: ولایتمداری ، معنویت و حضور میدانی در عملیات ها، موجب ماندگاری و اقتدار سردار سلیمانی هاست  و دشمن شناسی، همدلی و همراهی سردار سلیمانی با رهبری و ولی فقیه موجب ماندگاری این شهید شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه بهشهر افزود: خط جهاد و مقاومت بعد از شهادت سردار سلیمانی با انگیزه بیشتری برای دفاع از خون این شهید و شهدای مدافع حرم ایستاده است و قطعا پیروزی قطعی در انتظار مجاهدان این راه مقدس است.

 

جناسمی یادآور شد: سربلندی ایران اسلامی و پیروزی نهایی حق بر مستکبران، آرزوی دائمی و همیشگی ما برای ایران اسلامی و مسلمانان جهان است و امیدواریم با اقتدار در این راستا موفقیت حاصل شود.

کد خبر 1134123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha