اجرای طرح دادرس هلال احمر در ۱۷ مدرسه بهشهر

اسدی از اجرای طرح دادرس هلال احمر در ۱۷ مدرسه بهشهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش توان دانش آموزان برای مقابله با بحران و سوانح اجرایی می شود.

«رمضانعلی اسدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: دانش‌­آموزان به عنوان یکی از اقشار کلیدی و مؤثر تغییر نگرش در خانواده و جامعه هستند و با افزایش آگاهی ها در بین دانش آموزان می توان به ارتقای فرهنگ در جامعه امیدوار بود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: مدرسه آماده ، جامعه آماده خواهد داشت و لذا باید دانش آموزان را در برابر سوانح و حوادق مقاوم کرده و راه مقابله با این بحران ها را آموزش دهیم.

 

وی خاطر نشان کرد: جمعیت هلال احمر امیدوار است با اجرای طرح دادرس و افزايش ايمنی دانش‌آموزان در مدرسه، برنامه­‌ريزی و اجرای اقدامات پیشگیرانه و آمادگی در برابر حوادث، آموزش کارکنان و دانش‌آموزان مدرسه و اطلاع‌رسانی به خانواده‌‌های آنها در افزایش آگاهی ها در برابر سوانح موفق باشیم.

 

اسدی از اجرای طرح دادرس هلال احمر در 17 مدرسه بهشهر خبر داد و گفت: این طرح با هدف افزایش توان دانش آموزان برای مقابله با بحران و سوانح اجرایی می شود.

 

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بهشهر افزود: انتظار است که با اجرای طرح دادرس در بین دانش آموزان شاهد تغييرات قابل توجهی در ارتقاء آگاهی و انگيزه اجرای اقدامات كاهش خطر‌پذيری در سطح جامعه باشیم.

کد خبر 1134126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha