مسابقه فرهنگی در فضای مجازی ویژه سالگرد شهادت سردار سلیمانی در دهگلان برگزار می‌شود

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان گفت: به مناسبت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی مسابقه فرهنگی در فضای مجازی در این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام محمدابراهیم مولازاده راد رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان از برگزاری مسابقه پیامکی مجازی با موضوع وصیّت نامه سردار شهید سلیمانی به مناسبت فرا رسیدن دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، در سطح شهرستان دهگلان خبر داد.

 

حجت‌الاسلام مولازاده بیان کرد: با هدف ترویج و اشاعه فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی، در همین راستا این مسابقه پیامکی تهیه و تدوین شده است.

 

وی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم مکتب صداقت، مردم‌داری، عشق به قرآن و عشق به ولایت است، بیان کرد: هم‌افزایی تمام زیرمجموعه‌های اداره تبلیغات اسلامی برای خدمات رسانی به مردم و تشکیل گروه‌های جهادی برای رفع نیاز نیازمندان و افراد جامعه هدف، از دیگر برنامه‌های این اداره است که در این ایام با موضوع عملیات شهید زنده حاج قاسم سلیمانی برگزار می‌شود.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دهگلان تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند نهایتا تا ۲۳ دی ماه در این مسابقه شرکت کنند و در آخر بعد از جمعبندی جواب‌های ارسالی به نفرات برتر به قید قرعه جوایز ارزشمندی تقدیم خواهد شد.

کد خبر 1134280

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha