سردار سلیمانی از ویژگی های یک فرمانده منطبق با  آموزه های قرآنی و انقلابی برخوردار بود

دریادار سیاری با اشاره به خصوصیت اخلاص، ولایت مداری و شهادت طلبی شهید سلیمانی گفت: سردار سلیمانی از ویژگی های یک فرمانده منطبق با آموزه های قرآنی و انقلابی برخوردار بود.

دریادار حبیب الله سیاری در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد محبوبیت سردار سلیمانی در میان مردم گفت: شهید سلیمانی یکی از چهره های به نام و مشخص در عرصه فرماندهی و مدیریت به ویژه در میدان عمل بودند.

 

معاون هماهنگ کننده ارتش اظهار کرد: سردار سلیمانی از ویژگی های یک فرماندهی خوب برابر آموزه های قرآنی، انقلابی برخوردار بودند و دارای ویژگی های خاص فرماندهی مانند تعهد، ولایتمداری، مومن بودن، شهادت طلبی، ایثارگری بودند.

 

وی با بیان اینکه همان گونه که رهبر انقلاب فرمودند سردار سلیمانی از ویژگی اخلاص و صداقت به خوبی بهره بردند، تصریح کرد: تمامی این ویژگی ها یک فرمانده را در جایگاهی قرار می دهد که بتواند به نفع مطلوب کار خود را انجام دهد و هر فرماندهی که این گونه باشد، قطعا از محبوبیت لازم برخوردار است.

 

دریادار سیاری با اشاره به محبوبیت سردار سلیمانی در میان جامعه، همرزمان و همکاران یادآور شد: نگاه عمیق سردار سلیمانی نسبت به تهدید، محیط، دشمن شناسی و بصیرت موجب می شد تا وی در آن سوی مرزها تهدید را بشناسد و محیط را به خوبی شناسایی و از اشراف اطلاعاتی کامل برخوردار باشد و هرگونه تهدیدی علیه مرزهای عقیدتی و تمامیت ارضی ایجاد شود در نطفه خفه کند و این ویژگی بزرگی است که در سردار سلیمانی وجود داشت و از دلایل به نام بودن و محبوبیت سردار سلیمانی همین ویژگی است.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم ما نیز بتوانیم راه شهدا را به خوبی ادامه دهیم، برای روح سردار سلیمانی آرزوی علو درجات را داریم.

 

کد خبر 1134299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha