معلمان بهترین عناصر برای انتقال مکتب شهید سلیمانی به دانش آموزان هستند

سردار یداللهی گفت: مکتب شهید سلیمانی سرشار از مضامین و مفاهیم تربیتی و اخلاقی است که برای دانش آموزان نسل امروز مفید است و معلمان بهترین مولفه برای شناسایی، انتقال و ادامه مولفه های مکتب شهید سلیمانی هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «لطف الله یداللهی»، امروز (سه شنبه 14 دی) در آئین سه شنبه های مهدوی و بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در اداره آموزش و پرورش فارس گفت: لازم است تا در کتاب های تحصیلی دانش آموزان، شاهد انعکاس مدیریت جهادی شهید سلیمانی باشیم.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس افزود: امنیت امروز در جمهوری اسلامی ایران شاهد مدیون خون شهید سلیمانی و همرزمانش است و رشادت های این شهید بزرگ باعث شد گرچه دوست نداشت دیده شود اما تمام جهان وی را دید و شناخت.

وی اضافه کرد: حفظ جمهوری اسلامی به گفته امام راحل از واجب ترین مقدسات است و برای حفظ نظام باید از ظرفیت های مکتب شهید سلیمانی در آموزش و پرورش که اتاق فکر کشور است، استفاده موثری داشته باشیم.

سردار یداللهی تصریح کرد: مکتب شهید سلیمانی  سرشار از مضامین و مفاهیم تربیتی و اخلاقی است که برای دانش آموزان نسل امروز مفید است و معلمان بهترین مولفه برای شناسایی، انتقال و ادامه مولفه های مکتب شهید سلیمانی هستند.

رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس شهید سلیمانی را یک ظرفیت ویژه دانست و بیان کرد: شهید سلیمانی نه تنها ظرفیت های کشور بلکه ظرفیت های کشورهای سوریه، عراق و افغانستان را نیز شناسایی کرده بود و اگر دیروز در سوریه و سایر کشورها با نیروهای تکفیری نمی جنگیدیم امروز باید در کشور خودمان با آنها در حال جنگ بودیم.

 خاطر نشان می شود، مراسم سه شنبه های مهدوی، سه شنبه های هر هفته صبح در اداره کل آموزش و پرورش فارس برگزار می شود.

کد خبر 1134316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha