افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی زکات و رونمایی از کد  صدقه qr در استان مرکزی

مرکز نیکوکاری تخصصی زکات، ساروق همزمان با رونمایی از کد صدقه qr در استان مرکزی، افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، شانزدهمین مرکز نیکوکاری تخصصی زکات و سیصد و دومین مرکز نیکوکاری استان مرکزی با نام کربلایی کاظم ساروقی در شهر ساروق با حضور مدیر کل ،کمیته امداد استان مرکزی،امام جمعه شهر ساروق و جمعی از مسئولان افتتاح شد.

 

«مجید مومنی» با اشاره به اهمیت فعالیت مراکز نیکوکاری، گفت: مراکز نیکوکاری بازوی توانمند امداد در محله های مختلف هستند که امیدواریم بتوانیم با همدلی و همراهی هر چه بیشتر گام های موثری در توانمند سازی مددجویان برداریم.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی افزود: واگذاری امورات به خود مردم با تأسی از فرمایشات مقام معظم رهبری از مهمترین اولویت‌های کمیته امداد در افتتاح مراکز نیکوکاری است.

 

این مقام مسئول با اشاره به افتتاح مرکز نیکوکاری تخصصی زکات، خاطر نشان کرد: در حال حاضر ۶۵۰ خانوار در ۱۴ روستای بخش ساروق می‌توانند از حمایت های این مرکز نیکوکاری تخصصی بهره‌مند شوند.

 

وی با بیان اینکه مرکز نیکوکاری تخصصی ساروق تحت نظارت امام جمعه محترم و رئیس شورای زکات بخش ساروق و با پشتیبانی خیران و نیکوکاران فعالیت خواهد کرد، ادامه داد: مراکز نیکوکاری پل ارتباط بین خیران و نیازمندان هستند که امید است با حمایت خوب خیران و زکات پردازان در جهت رفع محرومیت در این بخش عملکرد موفقی داشته باشد.

 

مومنی با اشاره به رونمایی از کد QR صدقه گفت: با اجرای این طرح، تمامی مشترکان صندوق صدقات و نیکوکاران می‌توانند با داشتن کد QR اختصاصی خود و با استفاده از گوشی تلفن همراه به‌آسانی اقدام به پرداخت صدقه کنند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی و جلوگیری از استهلاک پول را از مزیت های مهم این شیوه دانست.

 

وی با بیان اینکه صدقات مردم نیک اندیش استان در بخش‌های مختلفی اعم از امور معیشتی، بهداشت، درمان و امور بیمه، مسکن، جهیزیه و تحصیل نیازمندان هزینه می‌شود، بیان کرد: هم استانی ‌های گرامی می توانند از طریق لینک: https://sana.emdad.ir/qr/fme۰۰۰۰۰۰۰۰۹۳۷۹۳۲۲jo صدقات خود را پرداخت نمایید.

کد خبر 1134380

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha