کرونا در ساختارهای هنری نیز وقفه وارد کرد

احد هوشمند قره باغ گفت: قرار بود جشنواره بچه های مسجدی در آذربایجان غربی برگزار شود که متاسفانه کرونا در ساختارهای هنری نیز وقفه وارد کرد.

«احد هوشمند قره باغ» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در ارومیه، گفت: قرار بود جشنواره بچه های مسجدی در آذربایجان غربی برگزار شود که متاسفانه همان سال به کرونا برخوردیم که متاسفانه همان سال به کرونا برخوردیم که امیدواریم همان برنامه در بخش نمایش و فیلم ادامه دهیم.

 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی افزود: با تیکه برظرفیت های حوزه هنری و مسجدی کارهای بزرگی را می توانیم به فعلیت برسانیم.

 

وی با بیان اینکه استان ما یک استان استراتژیک است، عنوان کرد: متاسفانه نگاه فقر فرهنگی در ساختار کلان استان نشسته است و کارهای فرهنگی با یک برد ملی پیش نمی رود.

 

این مسوول اضافه کرد: متاسفانه نتوانسته ایم، این هنرمندان خود را در برد ملی نشان دهیم و ساختارهای فرهنگی از یکدیگر دور شده اند.

 

هوشمند با اشاره به اینکه منتظر یک اتفاق خوب در سطح ملی هستیم، گفت: میتوانیم گروه بچه های مسجدی در زمینه تاتر را بدرخشانیم و تفاهم نامه ها همیشه توانسته اند کارهای درست و‌منجسم و پایداری را انجام دهند.

 

وی خاطرنشان کرد: در محلات پایین شهر و حاشیه نشین کانون های مساجد واقعا کارهای خوبی کرده اند.

 

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی آذربایجان غربی اضافه کرد: استان ما داری ظرفیت های خوبی است به شرطی که آستین های همت خود را بالا بزنیم و با برنامه ریزی شایسته شاهد اتفاق های خوب باشیم.

کد خبر 1134401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha