پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه شبستان آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) ازنا

قنبریان گفت: پروژه شبستان آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) ازنا هم اکنون بالغ بر ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

« مسلم رضایی پور» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: با استعانت از الطاف بیکران الهی و با همت خیر نیک اندیش و بقعه ساز، حاج هوشنگ عزیزی و خانواده محترم ایشان، پیشرفت فیزیکی شبستان آستان مقدس امامزاده ابراهیم ع مومن آباد شهرستان ازنا به ۹۰ درصد رسید.

 

 

معاون بهره وری اقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان افزود:عملیات عمرانی سفت کاری و نازک کاری کف و بدنه شبستان این بقعه متبرکه، با زیربنای بیش از ۱۰۰۰ مترمربع به اتمام رسیده و در مراحل پایانی می باشد.

 

وی بیان کرد: ساماندهی تربت خانه، اجرای گنبد و گلدسته و نمای بیرونی و نمای سقف، از کارهای باقیمانده در این مکان متبرکه می باشد؛ خیر بقعه ساز، حاج هوشنگ عزیزی، به همراه اعضای خانواده، تمام تلاش و همت خود را صرف اتمام این پروژه نموده اند.

 

رضایی پور ادامه داد: اجرای پروژه های عمرانی احداث آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) مومن آباد شهرستان ازنا،  آستان مقدس امامزادگان احمد و محمود ع باولین دلفان، آستان مقدس امامزاده پیرخلیل شهرستان دورود از نمونه های موفق و مثال زدنی، مشارکت و حضور مردم در عمران و آبادانی بقاع متبرکه امامزادگان استان لرستان می باشد.

 

معاون بهره وری اوقتصادی اوقاف و امور خیریه لرستان اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون طرح های چون تعمییر و مرمت مساجد و بقاع متبرکه در استان اجرایی شده است.

کد خبر 1134402

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha