پایان انتظار دانشگاه علوم پزشکی جیرفت برای میزبانی از شهید گمنام 

علی اصغر خیرخواه گفت: بسیار خرسندیم که با پیگیری های صورت گرفته، این توفیق نصیب دانشگاه شد که ۲۶ دی ماه سال جاری مراسم تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، «علی اصغر خیرخواه» در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه (ع) با بیان این مطلب که هر چه داریم از شهدا است و دانشگاهیان بیش از هر قشری وظیفه معرفی عظمت آنها به جامعه را دارند، گفت: ایثار و شهادت از والاترین ارزش های انسانی است و معرفی رشادت های شهدا به جامعه به ویژه جوانان از گام های مهم در تقویت باورهای دینی و اعتقادی است.


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت افزود: فرهنگ شهادت با وجود، مردم این مرز و بوم عجین است و این مسیر همواره پر رهرو بوده است، نمود عینی این اعتقاد را در مراسم دومین سالگرد شهید سربلند حاج قاسم سلیمانی در سراسر کشور شاهد بودیم، با گذشت ۲ سال نه تنها این شهادت کمرنگ نشده، بلکه بیشتر از قبل دلها را به خود جذب کرده است.

وی تصریح کرد: ملت ایران اسلامی همواره با جان و مال خود نگهبان نظام مقدس جمهوری اسلامی که متعلق به خودشان است، بوده اند در نوعی دیگر از این رشادتها در روزهای سخت مقابله با کرونا شاهد بودیم در سنگری دیگر مدافعان سلامت با صلابت و صداقت برای نجات جان مردم اقداماتی بی نظیر رقم زدند.

خیرخواه با اشاره به تدفین شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه طی هفته آینده، ابراز کرد: بسیار خرسندیم که با پیگیری های صورت گرفته، این توفیق نصیب دانشگاه شد که 26 دی ماه سال جاری مراسم تدفین پیکر مطهر شهید گمنام در جوار مسجد دانشگاه برگزار شود.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی جیرفت به کسب رتبه دوم جشنواره سلیمان سلامت توسط دانشگاه اشاره کرد و یادآور شد: از همکاران روابط عمومی به دلیل ساخت مستند «جرگه» به کارگردانی مصطفی پلاشی که 21 ماه رشادت مدافعان سلامت را به نمایش گذاشت و رتبه دوم جشنواره سلیمان سلامت از بین 91 اثر رسیده به جشنواره را کسب کرد، تشکر می کنم.


وی با اشاره به بازدید روز گذشته استاندار از بیمارستان سیدالشهداء رودبار و قول های مساعد در تکمیل پروژه های خیرساز حوزه سلامت، خاطرنشان کرد: در راستای پیگیری برای ادامه روند احداث پروژه ها و تکمیل آنها از طریق معاونت توسعه وزارت بهداشت جلساتی برگزار شد که اعتباری مصوب شد و پیگیر هستیم.

خیرخواه در خاتمه با بیان این مطلب که با پیگیری های صورت گرفته برای تامین تجهیزات درمانی مورد نیاز منطقه یک دستگاه ام آر ای که به دنبال خرید آن بودیم به دانشگاه اهداء می شود، عنوان کرد: دستگاه آنژیو بیمارستان امام خمینی جیرفت هم به زودی جانمائی خواهد شد تا اقدامی مهم در کم کردن، الام بیماران منطقه برداشته شود.

کد خبر 1134428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha