حاج قاسم سلیمانی شرارت های داعش را نابود کرد

آیت الله حسینی گفت: داعش حکومت تشکیل داد و قبور انبیای الهی را نابود و باعث فتنه بزرگی شد، اما حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس شرارت آنها را نابود کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله «سید نصیر حسینی» امروز (۱۴ دی ماه) در مراسم گرامی داشت دومین سالروز شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» با گرامی داشت این مناسبت، گفت: پیامبر اسلام (ص) فرمودند «بهشت درجات دارد و جهنم هم طبقات دارد، بالاترین درجه بهشت مربوط به کسانی است که ما را با قلب دوست دارد و با زبان و دست ما را یاری می کند، آن کس که ما را با قلب دوست دارد و با زبان یاری می کند»، بنابراین درجات بهشت بر اساس محبت به پیامبر و اهل بیت پیامبر (ص)است.

 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج اظهار کرد: امروز یکی از مصادیق این حدیث شهدا هستند و یکی از این مصادیق بارز آن شهید حاج قاسم سلیمانی است که با قلبش پیامبر و اهل بیت او را دوست داشت و با زبان و دستش آنها را یاری کرد.

 

وی ادامه داد: در دوران طاغوتیان از بنی امیه تا بنی عباس هم زبان، دست و قلب آنها علیه پیامبر (ص) کار کرد و بسیاری از آنها اعتقاد قلبی به پیامبر هم نداشتند، در روزی که خانه حضرت علی علیه السلام را محاصره کردند با همه وجود قلب، زبان و دست به جنگ او آمدند، بنابراین در اسفل السافلین قرار می گیرند.

 

آیت الله حسینی با بیان اینکه بسیاری از سادات را طاغوت شکنجه و اعدام کردند، افزود: در زمان جنگ بعثی ها که اسرای جنگی را زندانی می کردند، اعتقادی به فاطمه زهرا و اهل بیت پیامبر (ص) نداشتند.
 

امام جمعه شهر یاسوج با اشاره به اینکه در زمان طاغوت امام (ره) بر ضد حرکت های طاغوت علیه دین و خاندان پیامبر (ص) قیام کرد و اگر این حرکت نبود امروز اثری از دین اسلام نبود، یادآور شد: امروز رسانه های مختلف غرب و بیگانه ارزش های دینی و ملی را زیر سوال می برند و با حرکت ها و رویکردهای خود، دروازه های جهنم را بر روی انسان ها باز می کنند.
 

وی با تاکید بر اینکه قیام امام (ره) باعث حرکت در جهت اسلام و زنده نگه داشتن نام و یاد اهل بیت (ع) شد، گفت: داعش حکومت تشکیل داد و قبور انبیای الهی را نابود و باعث فتنه بزرگی شد، اما حاج قاسم سلیمانی به عنوان فرمانده سپاه قدس شرارت آنها را نابود کرد.

 

آیت الله حسینی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس صدام درصدد تجاوز به ایران بود و هر کجا دست آنها نمی رسید، موشک بر شهرها می ریخت و بمب های شیمیایی را بر شهرها و جبهه ها ریخت، اظهار کرد: این عمل صدام باعث خوشحالی غرب و دشمنان شد، بنابراین امروز اگر کوتاه بیاییم آنها این جنایات را تکرار خواهند کرد.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه غربی ها به ایجاد داعش اعتراف کردند، گفت: داعش نوامیس مسلمانان را خرید و فروش می کرد و غرب در این شرایط نقشه خود را پیاده می کرد و‌ اگر داعش پیروز می شد، مرحله بعد دستیابی به بغداد توسط داعش بود که توسط سپاه قدس به فرماندهی سردار سلیمانی سقوط کرد.
 

وی با بیان اینکه چهره آمریکا، غرب، رژیم صهیونیستی در جنگ داعش مشخص شد، گفت: یاد و خاطره قهرمانان دفاع مقدس و شهید سلیمانی باید فراموش نشود، زیرا اگر آنها نبودند ناموس ملت ایران لگدمال می شد، همانند آنچه که داعش در کشورهای منطقه ایجاد کرد.

 

گفتنی است این مراسم با حضور پیکر شهید امدادگر شهید قربانعلی عادل نژاد برگزار شد و همچنین از تعدادی از مدافعان حرم کهگیلویه و بویراحمدی تجلیل به عمل آمد.

کد خبر 1134438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha