مزار شهید« شاه ولدی» زیارتگاه مردم ایلام خواهد بود/ فرهنگ شهادت رمز تداوم نظام اسلامی است

حجت الاسلام کریمی تبار با بیان اینکه فرهنگ شهادت رمز تداوم و بقای نظام اسلامی است، گفت: مادران ایلامی، در حق شهید عزیز( قاسم شاه ولدی» مادری کرده و به زیارت این شهید عزیز خواهند آمد و جوانان استان ایلام زائر شهید «قاسم شاه ولدی» خواهند بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، صبح امروز(۱۴ دی) در مراسم استقبال از مادر شهید«قاسم شاه ولدی»، شهید گمانم شناسایی شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام، اظهار کرد: ۳۶ سال صبر مادر و خانواده شهید «قاسم شاه ولدی» را نمی توان احساس و درک کرد.

 

حجت الاسلام « الله نور کریمی تبار» یادآور شد: خواست خدا بود که چنین اتفاقی بعد از ۳۶ سال روی دهد که این پیکر شهید بزرگوار به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی در استان ایلام قرار گیرد و افتخاری  برای مردم شهید داده و شهید پرور استان ایلام رقم خورده است و در کنار  سه هزار شهیدی که داریم، شهید شاه ولدی به جمع شهدای ایلام بپیوند.

 

وی خطاب به خانواده شهید«قاسم شاه ولدی» ابراز کرد:  از اینکه محبت کردید اجازه دادید پیکر پاک این شهید عزیز به عنوان ستاره تابناکی برای همیشه  در استان ایلام بماند و مزاری برای عاشقان و شهادت باشد تشکر می کنیم، مزار شهدا و تربت پاک این شهید ایشان زیارتگاه مردم استان ایلام خواهد بود.

 

امام جمعه ایلام با بیان اینکه فرهنگ شهادت رمز تداوم و بقای نظام اسلامی است، بیان کرد: امام شهدا و بنیانگذار نظام مقدس اسلامی، فرمود که این تربیت پاک شهیدان است که تا قیامت مزار عاشقان، عارفان و دل سوختگان و دارالشفای آزادگان خواهد بود، ما نیاز داریم که بر سر مزار و تربت پاک شهید «شاه ولدی» حاضر و دردهای روحی و معنوی خود را درمان کنیم و  این شهید عزیز درخواست کنیم شفابخش ما باشد.

 

حجت الاسلام کریمی تبار بیان کرد: مادرانی هستند که چشم انتظار تربت پاک شهیدشان هستند، دعا کنید این مادران شهدای عزیز که هنوز در انتظار  هستند، به آروزی خود که همان پیدا شدن گمشده شان است برسند.

 

وی بیان کرد: چه زیبا شهید «قاسم شاه ولدی» عزیز در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، مادر امام زمان(عج) و سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی تولد دوباره ای یافت و ما او را شناختیم و کشف کردیم، شهیدی که با رمز «یا فاصمه زهرا(س)» به شهادت رسید.

 

 امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد: امید است قدردان نعمت شهدا باشیم، بدانید که همه مادران ایلامی،  در حق این شهید عزیز، مادری کرده و به زیارت این شهید عزیز خواهند آمد و جوانان استان ایلام زائر شهید «قاسم شاه ولدی» خواهند بود.

 

گفتنی است، شهید «قاسم شاه ولدی» سال نود و هشت به عنوان شهید گمنام در دانشگاه آزاد ایلام دفن شده بود که پس از انجام آزمایش DNA هویتش مشخص و مادرش پس از ۳۶ سال انتظار، امروز به دیدارش آمد، مادر بزرگوار این شهید والامقام موافقت کرده که مقبره فرزندش در ایلام باقی بماند.

 

شهید قاسم شاه ولدی فرزند «رضا» متولد ۱۳۴۵ در شازند استان مرکزی سرباز ارتش و در مورخ ۱۳۶۴/۱۱/۲۱ در منطقه خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل شده است.

 

کد خبر 1134441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha