گردهمایی دانش آموزی «شاگران سلیمانی» در مدرسه امام خمینی(ره)

فرجی از گردهمایی دانش آموزی «شاگران سلیمانی»، در مدرسه امام خمینی(ره) صدرآباد زرندیه خبر داد.

«علی فرجی» ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و ایام شهادت سردار دلها، شهید حاج قاسم سلیمانی، از برگزاری گردهمایی دانش آموزی، با عنوان «شاگران سلیمانی» در مدرسه امام خمینی(ره) صدرآباد زرندیه خبر داد و به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: این برنامه با هدف آشنایی هر چه بیشتر دانش آموازن با سیره و منش فاطمی و رشادت های سردار سلیمانی برگزار شده است.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهداء صدرآباد افزود: این مراسم با حضور دانش آموزان و اعضای کانون برگزار شد و شرکت کنندگان با سیره و منش این بزرگ مرد تاریخ ایران و تلاش و فعالیت های جهادی و شجاعانه ایشان آشنا شدند.

 

وی با بیان اینکه دوران کودکی زمان مناسبی برای آشنای هر چه بیشتر کودکان با ارزش ها دینی و انقلابی است، خاطر نشان کرد: مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی، با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا حامدی درمدرسه ابتدایی امام خمینی (ره) برگزار شد.

فرجی اضافه کرد: این مراسم به همت و همکاری مدیریت محترم آموزشگاه امام خمینی(ره) و پایگاه مقاومت بسیج شهید کلاهدوز و کانون فرهنگی سید الشهداء صدرآباد  برگزار شد.

 

مسئول کانون فرهنگی هنری سید الشهداء صدرآباد همچنین از برگزاری مراسم سالگرد شهادت سردارشهید سلیمانی در مسجد سید الشهداء صدرآباد نیز خبر داد و گفت: این مراسم نیز با حضور گسترده عاشقان و دوستداران این سردار رشید اسلام در مسجد سیدالشهدا برگزار شد.

 

وی همچنین به برنامه های سوگواری ایام شهادت بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا سلام الله نیز اشاره کرد و گفت: این مراسم نیز به همت و همکاری کانون و با حضور گسترده اعضا در مسجد برگزار می شود.

 

فرجی تبیین سیره و منش فاطمی در جامعه را ضروری دانست و بیان کرد: ایام شهادت حضرت زهرا(س) فرصت مناسبی برای این مهم است که ما در کانون با برگزاری برنامه های فرهنگی، مذهبی، عزاداری و ... در این راستا تلاش می کنیم.

کد خبر 1134447

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha