حاج قاسم به مکتب شیعه و اهل بیت (ع) خدمات فراوانی کرد

حجت الاسلام موسوی با یادآوری این مطلب که حاج قاسم به مکتب شیعه و اهل بیت (ع) خدمات فراوانی کرد، افزود: دبیرخانه دائمی کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی» در دادگستری فارس راه اندازی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، حجت الاسلام «سید کاظم موسوی»، امروز (سه شنبه 14 دی) در مراسم اختتامیه سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی» که در سالن «شهید دستغیب» حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار شد، گفت: کمتر کسی وجود دارد که رهبری معظم انقلاب (مدظله العالی) پیرامون وی موضوع مکتب بودن سیره وی، را پیش کشیدند.

رئیس کل دادگستری فارس با تاکید بر اینکه با یک شعر می توان مطلب مهمی ارائه شود، تاکید کرد: حاج قاسم باید به جامعه معرفی و شناسانده شود و یکی از بهترین این راه ها برای این هدف، توجه به شعر است.

وی با اشاره به اینکه برخی اوقات هزاران خطبه به اندازه یک شعر نمی تواند اثر گذار باشد، اضافه کرد: برپایی سومین کنگره شعر بین المللی «خاتم سلیمانی»، کار بی نظیری است و باید اینگونه فعالیت ها ادامه دار باشد و باید خدمات و زحمات حاج قاسم معرفی شود.

حجت الاسلام موسوی با یادآوری این مطلب که حاج قاسم به مکتب شیعه و اهل بیت (ع) خدمات فراوانی کرد، افزود: دبیرخانه دائمی این کنگره در دادگستری فارس راه اندازی می شود و استان فارس، شاعران بزرگی داشته و دارد؛ دشمن می خواهد مسیر فرهنگ شیراز را تغییر دهد که باید شاعران این مسیر را حفظ کنند و افرادی که می توانند در مقابل شبیخون فرهنگی بایستند، شاعران هستند.

وی با اشاره به اینکه دادگستری فارس از برنامه های فرهنگی حمایت می کند، اظهار کرد: برنامه های فرهنگی به این کنگره بسنده نکنند و بیشتر فعالیت کنند چرا که عده ای حساب شده در حال تخریب فرهنگ و وجهه سردار سلیمانی هستند که باید در مقابل این موضوع ایستادگی شود.

کد خبر 1134450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha