مردم مازندران ۶۰۰میلیارد تومان در دوران شیوع کرونا نوع دوستی داشتند/لزوم تقویت معنویت سربازان وظیفه

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به پیشینه نوع دوستی و خیرخواهی مردم شریف استان مازندران، گفت: مردمان این خطه از شمال کشور در بحث دستگیری از نیازمندان و آسیب دیدگان کرونایی ۶۰۰میلیارد تومان کمک کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۱۴دی) در مراسم سوگواری سبزپوشان سپاه کربلا ضمن عرض تسلیت ایام فاطمیه، دومین سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و گرامیداشت یاد و خاطره علامه مصباح یزدی، اظهار کرد: یوم الله درخشان ۹ دی را پشت سر گذاشتیم  به حق حماسه‌ای جاودانه در تاریخ ایران است.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران ضمن تقدیر از نیروهای مسلح اعتقادی و فرهنگی، افزود: هر فرد و جمعی متناسب با انتظاراتی که از آن فرد و یا آن جمع وجود دارد باید حرکت کند و انتظارات دیگران نسبت به خودش را باید برآورده کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: انتظاری که از یک سرباز وظیفه در یک پادگان سپاه وجود دارد در جاهای دیگر نیست، یا انتظار از یک روحانی و هرچیزی، پس انتظارات را همانطور که هست باید بشناسیم و متناسب با آن عمل کنیم.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کرد: اینکه خدا و اهل بیت (ع) چه انتظاری از ما دارند مهم است، در قرآن ۶ آیه داریم که در آن به ایرانی‌ها اشاره شده و پس از نزول آن وجود نازنین پیامبر اکرم (ص) خطاب به سلمان گفتند این برای این طایفه آمده است.

 

این مسئول تاکید کرد: خداوند در یک آیه در سوره نسا و آیه ۵۴ سوره مائده توصیف زیبایی از ایرانیان دارد مردم آن روز را تهدید کرده که اگر شما از دین برگردید خداوند کسانی را خواهد آورد که جهاد کرده و دین خدا را یاری می‌کنند، هم آن‌ها خدا را دوست دارند و هم خدا آنان را دوست دارد، نه تنها از تیر و شمشیر نمی ترسند بلکه از شمشیر زبان هم نمی‌ترسند.

 

وی ادامه داد: منظور همان ایرانیان هستند که وقتی خداوند دستور به انفاق می‌دهد گوش فرا می‌دهند، بخل در مال بد بوده و ذلیل‌کننده است، در سایر آیه‌های قرآن از جمله آیه سه سوره جمعه بر این تاکید شده که قومی که در آینده می‌آیند در مسیر خدا و کمک به خلق الله گام برمی‌دارند، مردم مازندران در کمک های مومنانه بالغ بر ۶۰۰ میلیارد تومان هزینه کردند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: در تفسیر قرآن اشاره به ایرانی‌های همین زمان شده است، این تفسیر مربوط به همه کسانی است که تا روز قیامت ایمان بیاورند، پیمغبر اکرم (ص) همه را تفسیر کرده است، توقعات و بشارت در رابطه مردمانی از جنس ایرانی‌ها را بیان کرده است‌.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران، ادامه داد: اگر اولیای خدا را روسفید کنیم خوب است، کسانی که انقلاب را به پیروزی رساندند در مقابل فتنه‌ها ایستادند در مقابل برخی ها ارز را در بازار به قیمتی گزاف فروختند، برخی کالای اساسی را با قیمت آزاد فروختند هزار و ۲۰۰ پرونده برایشان تشکیل شده در سال جدید ارزهای ۴۲۰۰ حذف شد اینها فتنه خاموش است، خطرناک است.

 

این مسئول گفت: تمام مراکز هسته ای را بستیم و بتن ریختیم بدون اینکه ببینیم دشمن قدمی برداشته، تعهدی ندیدیم که قدم برداشتیم و حالا دست روی دست تحریم‌ها چندبرابر بیشتر هنوز هم دنیا از ما طلبکار است هشت سال مملکت را معطل کردیم حتی به واکسن هم رحم نکردند به برجام گره زدند اما الان ۱۵۰ میلیون دوز واکسن وارد شده است الان قرار است که فقط از واکسن های داخلی استفاده کنیم.این ارزشمند است.

 

وی با بیان اینکه این افزاد خائن هستند و مزدور دشمنان، ادامه داد: ایران اسلامی باوجود حاج قاسم‌ها که روی خط مقدم و خاکریزها زندگی کردند و شهید شدند،پیروز عرصه های مختلف از جمله جبهه مقاومت است. نمی‌توانیم در مکتب سلیمانی نداریم، امروز منطقه مقاومت با محوریت ایران اسلامی می چرخد، ایران ملی‌ترین و امتی‌ترین کشور در جهان اسلام است که حول محور نظرات رهبر انقلاب می چرخد.

کد خبر 1134460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha